Kompromisszum - vélemények

Ugrás a műre


Kereder Márk
Felhasználó
2022.10.05 09:34
205 vélemény
Ez nagyon jó volt!
A témával kapcsolatban: másnál lehet, h működne, nálam nem. Legalábbis átgondolva ezt gondolom most. Az én hibám miatt, mert nem tudok elvonatkoztatni. Lehet, hogy kevés a fantáziám? :-) (És/vagy túl jól (és régóta) ismerem az asszonyt?) Szerintem ez ott működhet jól, ahol még nem szólítják "anyának" a feleséget, mármint a családban betöltött szerep, vagyis pozíció miatt, mint a gyermekeim anyja. Én sajnos beleestem ebbe a nagy hibába, a feleségem néha anyának szólítom a gyerekek előtt. :-?
edwardhooper
Felhasználó
2022.10.04 19:35
190 vélemény
Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy pár. Kicsit unták már egymást, így aztán rákkantattak a csetelésre. Egy idő után találtak maguknak csetpartnert és odáig jutott a dolog, hogy lerendeztek egy randit a virtuális másikkal. Eljött a nagy nap. Kiöltöztek (persze egyik sem mondta meg a másiknak, hogy titkos randira megy). A férfi ott áll a megbeszélt helyen és várta, hogy jöjjön a nő. És a nő jött. És nem volt más, mint a felesége. A feleség meg látta, hogy a másik fél a férje. Hát mit lehetett tenni ilyen helyzetben? Rájöttek, hogy hát mégis egymásnak lettek teremtve.

Tetszett az írás. :-)
SzaGe
Felhasználó
2022.08.01 20:38
243 vélemény
Működhet a dolog, miért is ne működhetne. Ám vannak bizonyos tényezők, amik előbb-utóbb valószínűleg felütnék a fejüket ebben a szerepjátékban. Bár én sose gondoltam egészséges dolognak a másik megcsalását, mert ott nem a problémát oldjuk meg, csak megkerüljük azt. Persze ezt lehet különböző szerepjátékokba is önteni, amire számtalan lehetőség adódik manapság. De az élet sose az egyszerűségéről volt híres, és ez a novelládból is kitűnik. Egyébként jó volt olvasni, mert lefogadom, hogy sok beszürkült pár gondolt már efféle " unaloműző megoldásra" :-)

Előző oldal