X.LFP.Vámpírok - Elárult Helyőrség - vélemények

Ugrás a műre


Kereder Márk
Felhasználó
2020.03.24 15:40
205 vélemény
Szia Randolph,

hát megérdemelten első. Csak pár szóismétlésbe botlottam, és csak egyszer kellett viszonylag sokat visszapörgetni a filmet.
(Tudnom kellett volna, hogy az Iota női név?)
De ezek apróságok.
Nem tévedés a helyezés.
A figuráid nagyon élnek. Tökéletes a viselkedés és karakter viszonya. Nagyon jó a hangulat.
Bár nekem kissé lektűrös az írás, de ez annyira szubjektív, hogy nehogy hibának vedd!
(Ha a „Randolph” nem utalna az ellenkezőjére, azt gondolnám leányzó írta.)
A történet olvasása közben nem tudok nem gondolni a „Gömb”, vagy a „Solaris” történetekkel és szituációval
nyilvánvalóan fennálló párhuzamokra, de ez jó pont is egyben: nagyon érdekfeszítő és érdekes történet! Grat!

Üdv!
Jimmy Cartwright
Admin
2020.03.15 16:12
280 vélemény
A beérkezett pályaművek közül ez lett a személyes kedvencem. Ugyan, a vámpírok itt is csak egyfajta háttérelemként szolgáltak, azért volt itt egy magát "vámpírnak képzelő" robot. :-) Úgy tűnt, az író pontosan tudja, miről ír, és tisztában van (legalább) az alapvető asztronómiával és fogalmakkal. Ezt manapság ritkaságnak érzem, ezért külön emelem a kalapom! Mondhatnám, hogy szinte egy remekül összerakott hard SF-et olvashattam, amiben mostanság nem kifejezetten volt részem írásban.
Tetszett a szereplők közötti dinamika, és ahogyan fokozatosan épült fel a történet, és mindig csak egy-egy apró részletet tudtam meg a nagy egészből. A végére összeálló kép pedig - a vámpírtörténetek és űrhorrorok velejárójaként - tökéletesen illik az addig felépített hangulathoz: sötét, komor, kilátástalan.
Kapitány
Fejlesztõ
2020.03.14 21:06
255 vélemény
A vámpírok egy kicsit mellékes szereplőnek tűntek számomra, ettől függetlenül egy nagyon jó, ötletes és magával ragadó sci-fi történetet olvashattam. Gratulálok!

Előző oldal