X.LFP.Vámpírok - Flashart - vélemények

Ugrás a műre


Kereder Márk
Felhasználó
2020.03.22 10:47
205 vélemény
Szia Emperorniel,

eszeveszetten tetszett! Nagyon jó a világ, a bolygó sötét oldalának nagyon király hangulata van, a stílus baromi jó, a történet és a vége kitűnő!

Én nem láttam az eredetit, de ha azért nem került jobb helyre tényleg, amit mondanak, (a vesszőhibák miatt), akkor tessék ezt is megoldani legközelebb és ilyen banális dologgal nem elk.rni a helyezést!!!

Ügyes vagy, a jellemek pontosak, nem billennek ki sosem, együtt léteztél a "hőssel" is, Igorral is és az utolsó drakulával is.

Külön jó, hogy a csúcsponti csatajelenetnél jelen időbe váltasz ezzel kiemeled, aktuálissá, real-time mozivá teszed ezt a részt. Jó megoldás.

Nem a "klasszikus" értelemben vett "komoly" borzongás a mű, hanem egy nagyon jó ízű szórakozás.

Az osztályozásánál - az esetleges nyelvtant leszámítva - csak (!!!) az dönthet, hogy kinek mi jön be jobban: a "Horrorra akadva", vagy a "Fűrész".
Innentől kezdve az ítélet szubjektív, a műved mindenképpen kitűnő.

:-)

Üdv!

Jimmy Cartwright
Admin
2020.03.15 15:38
280 vélemény
Személy szerint nekem ezzel volt a legtöbb problémám.
A világ remek, a főszereplő, és az őt övező legendárium nagyon jól van felépítve, az egész rendkívül laza, ülnek a poénok, összességében egy kellemes űropera hangulatú novella.
Viszont az eredetiben meglévő számtalan elütés, helyesírási hiba, rossz helyre kitett vesszők, nem megfelelő szóhasználat rendre kirángatott a "flow"-ból. Ezen kellene javítani, és a további írásokat jobban átnézni, átnézetni ilyen szempontból a leközlés / pályázás előtt.
Randolph Cain
Felhasználó
2020.03.14 22:41
26 vélemény
Oké, ez baromi jó volt! :-D Az Univerzumnak még több Flashartra van szüksége! :lol:
Kapitány
Fejlesztõ
2020.03.14 20:43
255 vélemény
A Flashart az én személyes kedvencem volt a pályázaton belül: Flashart Parancsnok egy szimpatikus figura és a történet is szórakoztató volt :-) Sajnos sokat rontott az élményen a sok vesszőhiba és elgépelés (amiket én a leközlés előtt igyekeztem kigyomlálni a szövegből).

Előző oldal