Jacob álma - vélemények

Ugrás a műre


Jimmy Cartwright
Admin
2022.09.19 23:55
280 vélemény
Ó, hogy android!
Én is csak addig jutottam gondolatban a végére, hogy valamiféle robot. Persze akkor miért adnának rá űrruhát?

Amúgy ezen a vonalon továbbmenve még lehetett volna synth is (mint a Fallout játékokban, vagy a Westworld sorozatban), bár ezek fejlettebb változatainak szüksége van lélegezhető levegőre...

Oké, így "hangosan" gondolkodva tökéletes megoldás az android. :-)

Egyébként tetszett a novella, szerintem elkaptad a hangulatot, és a csattanóig (jobban belegondolva) szépen felépítetted.
Xenothep
Felhasználó
2022.09.18 16:33
266 vélemény
Ja és ugye Jacobnak is van egy ilyen mondata, hogy "...jelenleg egyetlen élőlény sincs a bolygón" ami azért elég határozott utalás, bár tény, hogy talán nem egyértelmű.
Xenothep
Felhasználó
2022.09.18 16:31
266 vélemény
Köszi! Android. Azért tudta, hogy mínusz negyvenöt fok, meg sugárzás, meg azért tudott a sisak levétele után még higgadtan dumálni tovább majdnem teljes vákuumban. Az szervó vezérlést is azért írtam. Ezek szerint valamit nem jól csináltam.
SzaGe
Felhasználó
2022.09.18 11:33
243 vélemény
Helló, Xen!

Imádom az olyan scifiket, melyek kézzel foghatóak, melyek nem akarnak mindent megmagyarázni, hanem csak úgy vannak, és átérezhetőek. A te novellád ilyen. Bár egy icipicit zavarosan kezdődött, nem értettem, mi miért és hogyan, de aztán lassan felépítetted, és persze minden kiderült. Egyedül talán a drámai végkifejlet motivációjához nem éreztem elég "kakaót". Persze ez csak az én szemszögem, mivel ismersz már valamennyire, így tudod, hogy én valószínűleg másfelé tereltem volna az irányt :D

Viszont a vége ilyen formában nemigazán működött volna, ahogyan leírtad. Bár, nem derült ki, hogy a szereplőd végül is ember, vagy sem, csak a párbeszédek közötti gondolatok és érzelmek fényében gondoltam, hogy valószínűleg férfi az illető. A Mars légköre pedig totál alkalmatlan arra, hogy akár fél percig is "éljünk és beszéljünk" benne megfelelő védőfelszerelés nélkül. De a drámai hatását így is megtette nálam, és felfogtam a lényegét!



Előző oldal