Eliza Beth: A vég… - vélemények

Ugrás a műre


Athor R. Chynewa
Felhasználó
2010.10.06 09:40
47 vélemény
Nagyon jó kis történet! Az igaz, hogy van egy-két bizonytalan szókép, de csak arra utal, mintha nem írtál, nem olvastál volna túl sok sci-fit. De ez nem feltétlenül baj!
nem igazán vágom, hogy Rohadék mit vél Alienes horrorsztorinak, de vele nem is kell törődnöd. tanmesének sem mondanám, mivel szerintem az Embert nem az energiahiány fogja az őrületbe kergetni, hanem a környezetszennyezés... márpedig arra csak egyetlen halvány utalás volt, méghozzá a sarki jégsapkák elolvadása. Sőt, mivel ismeretlen országneveket használtál, még az sem biztos, hogy a mi Földünkön játszódott a történet.

Összességében nagyon jó az ötlet, egy-két mondat van csupán, főleg az elején, amit én másképp írtam volna meg, de a szerkezete, a feszültségkeltés nagyon jól van ábrázolva, a lezárásról nem is beszélve. Most így hirtelen nem tudom megnézni, mennyi művet alkottál, de csak azt javasolhatom: ne hagyd abba az írást, gyakorolj, olvass sokat, és elhiheted, lesz még ennél sokkal jobb műved is. :-)

Ui.: A gusztustalan jelzőt meg kikérem magamnak az Alin-filmek és -univerzum rajongói nevében! :-) :-)
Eliza Beth
Felhasználó
2010.10.06 07:02
18 vélemény
Vajon honnan tudod, hogy én mennyi amcsi sci-fit láttam? Kövezz meg, de az Alien-filmekről hallottam ugyan, de nem láttam egyet sem, kivéve, ha a 8. utas is közéjük tartozik, amiben nem vagyok biztos... Akár igen, akár nem, volt olyan gusztustalan, hogy ne kívánjam a többit.
A véleményedhez - egyszer már írtam - jogod van, de nekem is az enyémhez. Ha nem tetszik az írásom, ne olvasd!
Ezzel le is zárom veled a kommunikációt, főleg, mert tudom, hogy te szándékosan sértegetsz, éppúgy szándékosan írsz rosszul. Láttam tőled hibátlan helyesírást is (amikor még érdekeltek az írásaid). De ehhez is jogod van, nekem meg a távolmaradáshoz.
Rohadék
Felhasználó
2010.09.21 00:19
51 vélemény
Szerintem az, hogy életben maradunk, és mindent túlélünk ezerszer rémisztőbb. úgy indul, mint egy ostoba tanmese, és az is marad, azontúl, hogy egy ponton átmegy élienes horrorsztoriba. túl sok amcsi szkifit néztél. továbbá nem látom benne az irodalmat. lányosan naiv szóhasználat/ fogalmazás, de legaláb nemtaláltam bene hejesirási hibat, ez mindentő l fontosab úgyis.;-)
Eliza Beth
Felhasználó
2010.08.23 21:27
18 vélemény
Én köszönöm, Gyöngyvér! :-D
gyöngyvér
Felhasználó
2010.08.23 08:26
5 vélemény
Te jóságos szent egek! Ember ez aztán a sztori! Ami pedig a legriasztóbb az egészben, hogy TÉNYLEG megtörténhet. Az egész mű olvasása alatt a hideg rázott no meg a tagadás fojtogatott, hogy ez nem történhet meg. Aztán rájöttem, hogy mégis. Na ítt döntöttem úgy, hogy ezt majd reggel olvasom tovább mert éjjel 11 órakor kicsit nagyon más a világ. Erre ma reggel pontosan ugyanolyan tünetegyüttessel rágtam át. Amikor elpusztult a Föld. Na akkor kész. Áramkör kikapcsol. Nagyon jól írtad le, érzékelhető, kézzel fogható. Köszönöm.:shock:;-)
Eliza Beth
Felhasználó
2010.08.23 00:36
18 vélemény
Igen, köszönöm! :-)
Ida
Admin
2010.08.21 14:49
1326 vélemény
Így jó lesz?
Maggoth
Felhasználó
2010.08.21 11:52
95 vélemény
Hümm :-D
Eliza Beth
Felhasználó
2010.08.21 11:39
18 vélemény
Maggoth:
Köszi! :-D
(Semmi hümm?)
Eliza Beth
Felhasználó
2010.08.21 11:37
18 vélemény
Köszönöm!
Ide kérek plusz entert, de ha jobban tetszik, csillagocska is lehet, csak különváljon (összesen három, a legvégén):

"– Beállítottam a hibernáló fülke adatait. A kapitány ellenőrizte mindhármunkét. Egyszerre fogunk ébredni is. Csak mi hárman. A többiek ráérnek… ha már visszajöttek a szondák.

*

Fájt a hátam. Próbáltam kényelmesebb testhelyzetet felvenni. Szűk ez a kanapé!
– Meg kellett volna akadályoznia mindenáron – szólt a doktor. – Miért hagyta, hogy elpusztítsák a világot?
– Nem tudtam, mire készülnek – védekeztem. – Amikor megtudtam, már késő volt… Késő!

*

Újra mozdultam, patakzó könnyeimet törölgettem le arcomról. Tisztuló tudattal nyitottam ki a szemem. Sötét volt körülöttem, a dilidoki szerencsére sehol. Saját hivatali szobámban fekszem, úgy látszik, elaludtam a kanapén, ami épp azért áll itt, hogyha nem tudnék hazamenni a munka miatt… Csak egy álom volt! – nyugodtam meg. Egy átkozott lélekölő-testizzasztó rémálom!
Friss levegőre vágytam. Ismertem a terepet, sötétben is megtaláltam az ablakot. Megnyomtam a nyitógombot. Kitárult előttem…
…a végtelen világűr, a képernyő közepén a Föld…

*

A kapitány nem vette észre, hogy kicsit állítottam az ébredési időmön. Elsőként ébresztett a rendszer. Sorra vettem a feladataimat: a kulcs a kapitány nyakában van, az önmegsemmisítő a vezérlőteremben… "

Köszönöm! :-)
Ida
Admin
2010.08.21 11:25
1326 vélemény
Mea culpa.

Ha valami gond van, szólj nyugodtan! Mindig szoktunk egy entert tenni a bekezdések közé, hogy monitoron olvashatóbb legyen a szöveg.

Ha megmondod, hova kellenek, azokra a helyekre teszek még egy-egy entert, vagy csillagocskát, vagy amit szeretnél.:-)
Maggoth
Felhasználó
2010.08.21 09:16
95 vélemény
Kellemes disztópia :-)
Eliza Beth
Felhasználó
2010.08.20 22:31
18 vélemény
Bocsánat, hogy újként máris kritizálok... Sajna elveszett az én formázásom, és mivel itt alapból vannak sorközök, a végén, ahova én szándékosan tettem, hogy elválasszam a témákat, ott el beleveszik a többibe, vagyis nem látható. Így viszont összefolyik a szöveg, szerintem érthetetlenné....:roll:

Előző oldal