Az elmaradt zsákmány - vélemények

Ugrás a műre


R. Harbinger
Felhasználó
2021.10.18 12:32
134 vélemény
Örömmel hallom. :-) Ilyenkor mindig félő, hogy a másik zokon veszi az észrevételeket. :-)
Zordonmorc
Felhasználó
2021.10.18 09:51
7 vélemény
Köszönöm az észrevételeket! Igazatok van! :-) Kedves Harbinger, semmilyen kritikát nem veszek zokon:-) Sőt! Ez egy régebbi iromány, ma már sok mindent másképp írnék meg benne.
R. Harbinger
Felhasználó
2021.10.18 08:48
134 vélemény
Igen, ez a jól megszokott védelmi ösztön. :D
Ida
Admin
2021.10.17 23:03
1328 vélemény
Nekem az volt a furcsa, hogy miért nem lépett a sárkány azonnal, amikor megérezte "egyre közelebbről" az emberszagot. Minden anyának van egy terve veszély esetére, menekülő utak, elterelés, frontális támadás...stb. Az életük árán is védik a kicsiket. A cicám egy halk miákolásra azonnal ugrik a picikhez, és ellenőrzi, hogy minden rendben van-e, és nekiugrik a nála jóval nagyobb kandúrnak is, ha szerencsétlen be mer jönni a lakásba.:-)
R. Harbinger
Felhasználó
2021.10.17 18:48
134 vélemény
A kritikát abszolút építő jellegűnek szánom, mert érdekes művet alkottál, és tetszett. Nagyon jól választottad meg a szavakat, nem írtad túl a dolgokat, megfelelően adagoltad az információkat is. De!

"de tudnak kellemetlen perceket szerezni, ha nem figyel." - szerintem itt lemaradt a mondat vége.
"Ketten voltak." - itt beleírhatnád, kiről van szó, mert csak két mondattal később derül ki.
"de máris majdnem akkora volt, mint ő maga." - itt legyen csak "ő", az ő maga már visszaható névmás, és olyan, mintha a sárkány akkora lenne, mint a sárkány maga.
"Leengedte a fegyverét." - határozd meg a személyt mindenképp, ez nagyon hiányzik a műből. Legyen lovag, Sir Lancelot, bármi, mert így alanytévesztések fordulnak elő. Például itt, is, mert az előző bekezdés végén a sárkányról van szó.

Ha a sárkányt már csak a tombolás érdekelte, és már csak a pusztítás maradt számára, miért végzett magával? Ez így kifacsartnak tűnik, szinte már karakteridegen egy tomboló sárkányhoz képest.

Fantasy írásként tetszett a mű, az általam felsorolt hibák könnyen javíthatók. Remélem, nem szegtem kedvedet. Csak így tovább! :-)

Előző oldal