Sör, kard, krematórium - vélemények

Ugrás a műre


Claudius Oltarimanus
Felhasználó
2021.10.01 21:24
31 vélemény
Ez a kocsma létezik a valóságban is? Ha igen, akkor egy címet küldhetnél. :-) Üdv!
SzaGe
Felhasználó
2021.09.24 19:20
243 vélemény
Szia Mortelhun :-)

(Spoiler alert!)

Kedvelem az írásaidat. Jelen novelláddal, viszont gondban vagyok. A történet második felében teljesen elvesztél a "vizuális" hatásvadászatban. Ennek az lett az eredménye, hogy több kérdés merült fel bennem, ami egy kicsit a hitelesség rovására ment, és ezt afelett mondom, hogy "természetfeletti" karakterrel operáltál.

Azt azért nehezen tudom elképzelni, hogy a srác minden további nélkül betolja a nőt a krematóriumba, főleg miután együtt eltöltöttek egy fantasztikus unga-bungás napot. Mivel a nő tömeggyilkos, és nem derült ki pontosan miért tette, nehéz elhinni, hogy ennyi fej lenyisszantása után megbízna benne a srác. Én nem tudnék :D

Nehezen tudom elképzelni azt is, hogy a biztonsági őr csak úgy hagyja egy egyetemistának a magánégetést, még ha pénzt is kapott érte. Azt is csak távozás után kapta meg. Az se derült ki, miért rontottak rájuk a fegyveresek. Csak tippelgetni tudok e téren.

Az se derült ki, hogy mi lett a lemészárolt emberekkel a csehóban. Otthagyták őket? Mivel a csehó 0-24 órásnak tűnt a leírásod alapján, így hamar fény derült volna az egészre. Inkább lett volna menekülős hajtóvadászat, mintsem enyelgés a több évszázados tapasztalat alapján.

Az azért érdekelt volna, hogy kik a vatikáni legények. Ez úgy hatott, mintha beversz nekem egy gyomrost és szó nélkül ott hagysz a járdán. Én meg felocsúdva találgathatok, miért is kaptam az öklöst tőled.

Összegzésképpen tetszett az írás, de valahogy túl sok a kérdés a fejemben :-)

Üdv Geri

Előző oldal