Felfelé - vélemények

Ugrás a műre


why-att
Felhasználó
2011.05.11 08:45
60 vélemény
Igaz, bocsi a félreértést és még egyszer köszönöm, hogy olvastál/olvastatok és örülök, ha tetszik. :-)
Fuvallat
Felhasználó
2011.05.11 05:02
83 vélemény
Nem is hasonlítottalak őhozzá!
Csak annyit bátorkodtam megjegyezni, hogy eme versed élvezet elmondani, akárcsak (többek között) Z.T. egyik költeményét. :-);-)
why-att
Felhasználó
2011.05.10 19:55
60 vélemény
Köszönöm szépen, hogy időt fordítottatok rám és olvastatok.
Tulajdonképp ilyen, a világűrrel kapcsolatos, kicsit merengős verset akartam, de aztán elvittek a szavak másfelé. De nagyon nem akarom magyarázni, hadd lásson meg benne mindenki amit akar.
Fuvallat, köszönöm dicsérő szavaid, de azért olyanoktól, mint Zalán Tibor még igencsak messze vagyok.
Fuvallat
Felhasználó
2011.05.10 16:58
83 vélemény
Hangulatszilánkokkal csepegteted tele az olvasó szemét, a szívdobbanás ritmusára. 
Vannak versek, amelyek ellenállhatatlan vágyat ébresztenek az emberben, hogy elszavalja őket. Ilyen, többek közöt Zalán Tibortól a „Haldokolva élet”, vagy Juditti-tól az „Ősrobbanás”, és egy kicsit Maggoth szonettje is...
Úgy érzem, ez a lista mától bővült az alkotásoddal. ;-)
angyalka146
Felhasználó
2011.05.10 11:32
660 vélemény
Különleges vers. :-) Nekem különösen ez a négy sor tetszik nagyon:
"Kinyitott kezemben
tartom a végtelent,
míg lyukas zsebemben
hordom a képtelent"

Grat! :-)
Norton
Felhasználó
2011.05.10 08:22
666 vélemény
Érdekes vers. Tele szimbólumokkal. Tetszik. A jelentése talán a képzelet és a valóság közti ellentétekről szól - bár ebben nem vagyok teljesen biztos.:-)

Előző oldal