Idővihar - vélemények

Ugrás a műre


n13
Felhasználó
2021.04.26 07:49
252 vélemény
Köszönöm! :-)
Ida
Admin
2021.04.25 20:54
1326 vélemény
Ezen én is átsiklottam, de most kijavítottam...:-)
n13
Felhasználó
2021.04.25 20:18
252 vélemény
Fizettem, :-) egyébként voltak hasznos dolgok is :-) hát ez sajnos benne maradt... a halott zaj... :-) na mind1 lesz ez még jobb is :-)
bombahoppa
Felhasználó
2021.04.25 19:20
44 vélemény
Szia, volt már sokkal jobb is.

Remélem, nem fizettél a szemináriumért, mert ilyeneket bennehagyni vétek:

"Hirtelen zajt halott a háta mögül"
n13
Felhasználó
2021.04.24 20:44
252 vélemény
Tényleg érdekesek a hozzászólásaitok mert... Ez egy állatorvosi ló novella volt, egy szemináriumon írtam, és megadott feltételeknek kellett eleget tenni, téma, karakterszám, stb, és egy olyan író hagyta jóvá, illetve az instrukció alapján javítgattam, akinek már több könyve jelent meg... :-))))
Kilóra megvan, de érződik hogy nem az igazi és ez átmegy... Szóval csak óvatosan az szemináriumokkal... :-)))
R. Harbinger
Felhasználó
2021.04.24 19:50
133 vélemény
Egyet kell értenem Gerivel több pontban is. Maga a téma érdekes, szerintem kis ízlelgetés után jobban meg tudtad volna írni.
Nálam ott bukott el a nézőpont, hogy az egészet a futóra alapoztad. A füves résznél nem szúrt szemet, ellenben a gyerek felbukkanásánál már igen. Végig úgy írod le a gyerek cselekvését, mintha a férfi szemszögéből lenne, idáig E/3. Utána bicsaklik a dolog, amikor azt írod: "készen arra, hogy bármelyik pillanatban kereket oldjon." Itt érződik, mire készül a gyerek, de még ez sem teljesen mindentudó.
"A hadnagy nem ijedt meg, hangja továbbra is higgadtan csengett." A mondat első felében mindentudó felé kacsingat, a másodikban megint az E/3 felé lendül.
A vége abszolút megcsavarja a nézőpontot, mert ha E/3 lenne a futó szemszögéből, akkor nem követhetnéd nyomon az ott maradt időutazót.
"A kiképzésen mentálisan felkészítették ugyan az efféle dolgokra, mégis mindig megviselte, valahányszor fiatalabb énjeivel találkozott." - ez pedig így abszolút mindentudó.
Még ha ugyanaz az ember, akkor is nagyon-nagyon-nagyon visít az E/3, mivel külön személyiségekről van szó.

Az újság dátumát értem, miért szúrtad be, de irreleváns a sztori szempontjából, a hotel leírása szintén, mert nem használod fel a cselekményben. Nem lényeges, hol állt a szekrény a pulthoz képest.

A probléma az, ha olyan műveket adsz ki a kezed közül, amik jól sikerültek, így már elvárják tőled ugyanazt a minőséget. Olvastunk már jobbat tőled, tessék hozni az elvárásokat! :-)
n13
Felhasználó
2021.04.24 19:38
252 vélemény
Ez a négy kérdőjel a végén a telefonomon még egy smilie volt, de itt ez lett... Kár hogy nem lehet javítani a hozzászólásokat...
n13
Felhasználó
2021.04.24 19:36
252 vélemény
Köszönöm Geri az észrevételt, elgondolkoztam rajta... ????
SzaGe
Felhasználó
2021.04.24 13:08
243 vélemény
Szia Márton

Az ötlet nagyon jó, de a kivitelezési megoldásaid valahogy elcsúsztak a valóság határain. Túlságosan kitekerten írtad le a történet elején szereplő vihart, ami már (hozzáteszem, hogy számomra) "életszerűtlenséget" eredményezett, főleg, hogy elektromosságot csak villám formájában lehet tapasztalni/látni/hallani ezekben a cellákban, aminek szinte semmi érezhető előjele sincsen. Utána az épület leírásánál bizonytalanságot éreztem, mintha nem tudtad volna eldönteni, hogy mint narrátor, vagy mint a futó férfi szemszögéből akartad volna leírni a látványt. Panzióféle lehetett, aztán színre pontosan leírod milyen, amit nem lehetett látni az embermagasságú fűtől.

Elázott futó lévén biztosan nem poros újságok olvasgatásával kezdeném egy ilyen épületben a tevékenységemet. Az újságon megjelölt 2015-ös dátum nem mérvadó, hogy mikor jártak itt utoljára, hiszen a fogorvosi rendelőben is találkoztam már tíz évnél régebbi magazinokkal, miközben nagyon is aktívan dolgozott bent a fogorvos. Tudom, hogy ezt a hatásvadászat oltára miatt írtad így, és megközelítőleg érzem, mit gondoltál a megírása alatt. Tim magyarázata pedig az "időutazásról" jól hangzik, de zagyvaság annak, aki valamennyire tisztában van a magyarázatot érintő témákkal kapcsolatban. Ilyenkor már előfordulhat, hogy teljesen elvesztetted az olvasódat eme fogalmazási anomáliák miatt.

Ne haragudj, hogy ennyire nyers voltam. Olvastam már nagyon pöpec novellákat tőled, de ez most valamiért szokatlan a tolladból.

Üdv Geri!

Előző oldal