Kék madár - vélemények

Ugrás a műre


Xenothep
Felhasználó
2021.04.24 18:01
266 vélemény
Dehogy Jimmy, tök igazad van, de ha emlékszel, baromi sokzor megkaptam már, hogy a megfogalmazásom enyhén pocsék, össze szavakat a keverem, névelőket elhagyom, vagy a halmozom a fölöslegesen, túl hoszzú és bonyolult mondatokat írok, amiben elvész a központozás, meg a lényeg, és...
Jimmy Cartwright
Admin
2021.04.24 17:51
280 vélemény
Bocsánat, akkor nem szóltam egy szót sem. ;)
Xenothep
Felhasználó
2021.04.19 20:51
266 vélemény
R. Harbingernek igaza van, az tényeg egy antimagyar megfogalmazás, de ez nem Vinya hibája, én voltam túl fáradt, amikor megírtam a sztorit
Jimmy Cartwright
Admin
2021.04.19 16:59
280 vélemény
Azt se felejtsük el, hogy ők - a novella főszereplői - is emberek. Számos okból követhetnek el hibát, mint bárki más, csak esetükben egy-egy hiba végzetes is lehet.

Az adott mondat így, kiemelve a szövegből valóban kissé furán hangzik, de hallottam én élő beszédben ennél már sokkal magyartalanabb mondatokat is. Arról nem is beszélve, hogy a közösségi média tele van helyesírási hibáktól hemzsegő, borzalmasan megfogalmazott "odahányásokkal". Még mém-eknek szánt képeken is olyanokat látok, hogy a készítőjének akkora körmöst adnék, a Hold adná a másikat...
Szóval ilyen értelemben ez a mondat még teljesen helyénvalónak is tűnik, főleg úgy, hogy - ha jól értelmeztem - akkor aki mondta, az orosz származású. :-)
R. Harbinger
Felhasználó
2021.04.16 07:25
133 vélemény
"Nem vagy mégse patológiás eset." - kicsit "magyartalanul" hangzik a mondat, ne legyen benne két tagadás.
- Mégse vagy patológiás eset.
vagy
- Nem vagy patológiás eset.

Egyébként szép írás, jó hangulati ábrázolás. Szép munka. :-)
n13
Felhasználó
2021.04.09 09:14
252 vélemény
Valósszagú írás. A tehetetlenség érzése nagyon jól átjött! Gratulálok!

Előző oldal