Határidő - vélemények

Ugrás a műre


Kereder Márk
Felhasználó
2021.01.18 18:57
205 vélemény
Szia Ann,

igen, a zene, mint legális tudatmódosító: abszolút működik.
Talán már említettem itt is, hogy pl. a Vad Fruttik énekese azt mondta egyszer, hogy amikor
fősulis volt és tele volt a töke mindennel , kiment az erdőbe egy fülessel és
teljes hangerőn üzemeltette úgy, hogy a saját ordítását is elnyomta.
Én meg tudom érteni. (Ha valaki úgy bömböltet valamit, hogy az az egész ... világot lezúzza.)
De ugyanez a ritmus is, nem csak a hangerő pusztán.
Egyébként elgondolkodtató: mi a zene? Én komolyan nem tudom! Miért kell ez nekünk?
Semmi értelme. Ha pusztán az evolúció szemszögéből vizsgáljuk, akkor a zene egy vakbél! Egy féregnyúlvány. A férfiak mellbimbója. Totál semmi érkezése sincs a túlélés szempontjából.
Na, és mégis létezik, mégis kell nekünk.
A zene túllép az organikus zónán. A zene bepofátlankodik a határon túlra. Oda, ahonnan inkább lefelé csöpögnek a dolgok (mint sorsok pl.), de alulról nehéz felfelé kiabálni (vagy integetni). Szóval a zene kapocs. (Mint minden művészeti ág egyébként.) Én ezt érzem. És Te is ezt érezhetted szerintem.
Szépen leírtad. Szebben - és kevésbé cikin- , mint én most. :-)

Üdv!

Ja, és én nem hogy meghúztam volna a Brandys üveget, nálam eleve már üresen állt volna az írás előtt! ;)
Ann Heart
Felhasználó
2021.01.18 18:38
36 vélemény
He-he...ő igen agyába lett volna a helyes szó. :-D
Carun
Felhasználó
2021.01.18 17:53
164 vélemény
Teljesen át tudom érezni ezt az írást – bár én lehet a brandy-s üveget is meghúztam volna, hátha határidőre kell annak is elfogynia ;-)

"Érezte, ahogy vére feltódul ágyába" – ez gondolom "agyába" akart lenni :-)

Előző oldal