Szárnyaló történet - vélemények

Ugrás a műre


SzaGe
Felhasználó
2020.10.01 18:23
243 vélemény
Ilyenkor elgondolkodik az ember az élet dolgain. Valóban van védőangyalunk? Tényleg vigyáznak ránk?

Egy csípés nélkül megúsztuk, és két flakon irtószerrel tettünk rendet. De elkövettem egy hibát, mert két héttel az incidens előtt, hajnal háromkor a tarkómon éreztem valami mocorgást. Odakaptam és megcsípett egy darázs. Felugrottam az ijedségtől, meg a szúró fájdalomtól. Akkor éreztem, hogy valami nagyon nem stimmel. Hogy került pont oda? A válasz nem váratott sokáig magára...

Az eset után nem sokkal hallottam több helyről is a szülőfalumban, hogy darazsak fészkelték be magukat a különböző könnyűszerkezetes épületekbe a lakók keserűségére.

Ám a versnek nem sok köze van az élményhez, az csak úgy jött :-)
Kapitány
Fejlesztõ
2020.10.01 18:01
255 vélemény
Még szerencse, hogy nem történt komolyabb bajotok :-|
SzaGe
Felhasználó
2020.10.01 08:00
243 vélemény
Sajnos nekem volt kellemetlen élményem is a darazsakkal. Pár éve beköltöztek a padlástérbe, amiről természetesen nem tudtunk, bár lehetett hallani időnként duruzsolást, de nem tulajdonítottunk neki jelentőséget. Egészen addig, míg egyszer megpiszkáltam a mutatóujjammal egy barnás elszíneződést a mennyezeten, és a fejemre szakadt az egész darázs állomány, akár egy élő homokóra. A bajt az is tetőzte, hogy a kislányom ott ácsorgott a lábamnál, mert nézte, hogy apa mit is piszkál a mennyezeten. Lesöpörtem a darazsakat a fejemről, felkaptam a kislányomat és kirohantunk a szobából. Félelmetes volt hallani, ahogyan zúgtak az egész házban.
n13
Felhasználó
2020.09.27 10:16
252 vélemény
Nekem tetszik :-)
Ida
Admin
2020.09.27 00:30
1326 vélemény
Szerintem egész cuki lények. Amikor megérik a körte, rengetegen nasiznak, de egyik sem agresszív. Békésen elzümmögünk egymás mellett a kertben.:-)

Előző oldal