Világvége - vélemények

Ugrás a műre


Jávorszki András
Felhasználó
2020.07.31 22:25
35 vélemény
Szia Norton!

Köszi :-D ez van, amikor a 10+ újraolvasás sem elég :shock:
Norton
Felhasználó
2020.07.31 21:54
666 vélemény
Elnézést kell kérnem az előző kommentemért, mivel most olvastam el a "Már beküldtem, de szeretnék javítani rajta" fórum témát, ahol a szerző éppen ezt az egyetlen hibát kéri orvosolni, amit ezek szerint ő is észrevett. Most akkor nem tudok mibe belekötni? :shock:
Ilyen se nagyon volt még. :-D
Norton
Felhasználó
2020.07.31 21:27
666 vélemény
Valóban érdekes történet, és amennyire én meg tudom ítélni, profi módon van megírva. A fogalmazáson látszik, hogy olyan ember műve lehet, aki „nem ma kezdte”, ahogy mondani szokták.

Néha szeretek kötekedni, de szerény képességeimmel csupán egyetlen hibát találtam a fogalmazásban, mégpedig a következőt:

„Miranda is felkelt, jól aprópénzt dobott az asztalra”

Itt valószínűleg egy mondat átfogalmazás történhetett, és a „jól” szó ottmaradt. Ehelyett talán egy „és” szót akart írni a szerző.

Bevallom, hogy első olvasásra én csak ezt az egy apró hibát találtam a műben, persze egy profi korrektor biztos többet is észrevett volna. Nekem viszont ez a fogalmazásmód és szóhasználat is irigylésre méltóan kiforrottnak tűnt, úgyhogy gratulálok hozzá!

:-)
Jávorszki András
Felhasználó
2020.07.30 19:32
35 vélemény
Köszönöm.

SzaGe: hogy a Mars mennyire lesz népszerű, azt nem tudom :-) A novellához azok a régi - még bőven a Holdra szállás előtt készült - grafikák adták az ötletet (retro futurizmus) amik úgy ábrázolták a a mi korunkat, azaz a kétezres éveket, hogy Marson veszünk telket, a Holdra járunk iskolába, meg a Szaturnusz gyűrűire nyaralni, és mindezt persze szivárványszínű búvárruháknak tűnő öltözékben stb. Akkor voltak olyan elképzelések, hogy ugyan ki maradna a Földön, ha ennyi lehetőség lesz utazni a Naprendszerben :-)
n13
Felhasználó
2020.07.30 10:05
252 vélemény
Szia András!

Tényleg nagyon jó a hangulata! Érdekes és jól megírt mű! Gratulálok! :-)
SzaGe
Felhasználó
2020.07.30 06:17
243 vélemény
Szia András :-)

Érdekes történet, jó hangulattal :-)

Na de hogy a Mars ennyire népszerű lesz a jövőben? Ki tudja! Ez a vörös bolygó mindig tartogat valami meglepetést.

Először azt hittem, hogy lesz folytatása a novelládnak, majd még egyszer átfutottam a végét, aztán leesett :D Na jóóó, még reggel van!

Köszi az írást :-)

Üdv, Geri!

Előző oldal