Pista bácsi és a biciklilámpa - vélemények

Ugrás a műre


Xenothep
Felhasználó
2020.05.30 23:57
266 vélemény
Carun

Dehogy baj! Szeretjük a galuskát. Köszi a kavicsokat!
Carun
Felhasználó
2020.05.30 19:01
164 vélemény
Xenothep

Sajna a diót ma elhasználtuk az aranygaluskához, úgy is jó lesz? :-D A szoborhoz küldök majd egy kis gyöngykavicsot. :-D
Xenothep
Felhasználó
2020.05.29 20:56
266 vélemény
Carun

Ha gondolod, beléphetsz a Pista Bácsi Fan Klubba. A tagdíj opcionális, általában egy szatyor dió, vagy biciklipumpa, vagy egy flakon zombiriasztó. Most épp egy szoborra gyűjtünk, már összegyűlt két vödör homok, és egy kis gipsz.

A tagfelvételt többnyire az elnöknél, (Kapitány) vagy a PBFK adminisztrátoránál (mindig más, aki épp ráér) kell kérvényezni, akkor összehívják a taggyűlést, akik megszavazzák a tagságot. Ezt azután rövid beavatási szertartás követi (egy pohár hideg víz megivása éhgyomorra) aztán mindenki mehet, amerre tud. Vannak minden évben rendezvények is, véraláfutás, fedettpályás ejtőernyőzés, futóhomok verseny. Ezekre a nevezés ingyenes, a helyszínen felállított sátrakban árult sült kolbászból befolyt összegeket általában jótékonykodásra fordítják. Az egyenruha ünneplések alkalmával ajánlott, ez a kötelező tökfödő, golyóálló mellény, gumicsizma, levágott ujjú kesztyű boxer betéttel, zombirisztó spray, és traktorkulcs. Sokkoló nem kell, ahhoz elég megnyitni bármelyik hírportált.

Dióhéjban.

(Jajjmajdelfelejtettem, a békák! Nagyon fontosak a békák!)
Kapitány
Fejlesztõ
2020.05.29 12:03
255 vélemény
Örülök, hogy tetszett :-)
Carun
Felhasználó
2020.05.29 10:56
164 vélemény
Bírom ezeket a Pista bácsi sztorikat :-)

Előző oldal