Karantén idején - vélemények

Ugrás a műre


Carun
Felhasználó
2020.05.05 08:37
164 vélemény
Ha ez egy valós történet, akkor azzal a furlough-al valami nagyon nem stimmel. Én Skóciában élek, úgyszintén vendéglátásban dolgozok, de az állam rendesen fizeti a 80 százalékot, amit — szerencsémre — a munkáltató kiegészít teljes bérre. Persze mindez szerződéstől is függ, hiszen egy mellékállásba bejelentett dolgozó hiába volt talpon 60 órát hetente, akkor is a szerződése szerinti 14-20 óráért fog pénzt kapni.

Csak remélni tudom, hogy ha ennek az egésznek vége lesz, mindenkinek az élete újra egyenesbe jön.
Ida
Admin
2020.05.05 00:21
1328 vélemény
Nálunk az bonyolítja a helyzetet, hogy több munkatársam otthon dolgozik, így a munkájuk egy része nálam landolt. Lassan ideje lenne már növesztenem egy harmadik kezet. A jól bevált megoldások nem működnek, új utakat kell kitaposni valahogy, miközben folyton falakba ütközöm. Ha megvan a megoldás, akkor pedig időt kell szerezni a megvalósításhoz valahogy... valahonnan... Néha alaposan szét vagyok csúszva...

Ettől függetlenül (vagy pont ezért) ha valaki felhív, vagy bejön hozzám, akkor mosolygok rá. Félreteszem a saját gondjaimat, és abban a pár percben csak az övé létezik számomra. Sokat énekelgetek magamban, és sokat gondolok a szekrényben lapuló édességre... Ez eddig bevált.

Remélem, hamarosan rendeződnek a dolgok.:-)

Előző oldal