Új krónikák XIV. - vélemények

Ugrás a műre


bel corma
Felhasználó
2016.07.18 16:46
880 vélemény
Albina, köszönöm, hogy olvastál és örülök, ha tetszett! :-)
Hamarosan folyt. köv.! :-D
BalabanAlbina
Felhasználó
2016.07.18 11:31
198 vélemény
Szervusz Bel!

Újabb ismeretlen megismerése, újabb talányok és titkok,
se szeri, se száma az új ismereteknek. Szívesen tanulok,
ha kell éjjel és nappal egyfolytában, csak értelme legyen.
Itt bizony van, nem is kevés. Jöhet a következő rész!
Szeretettel

Albina
bel corma
Felhasználó
2016.07.16 08:27
880 vélemény
Köszönöm, hogy felhívtad a figyelmemet ezekre a hibákra, bár, ezzel kapcsolatban nekem is lenne néhány észrevételem:

Bár egy mocsárban is lehetnek magasabban fekvő részek, ahol a szárazabb talajt kedvelő növények is előfordulhatnak, de alapvetően igazad van.

Ami a fenyőket illeti; épp ma láttam egy viszonylag fiatal példányt (vörös, vagy erdei fenyő volt) amelynek elég magasan nőttek az ágai.

Mindenesetre elgondolkodtató, amit írtál. Amint időm engedi módosítom a szöveget, az általad javasoltak alapján. :-)
Ida
Admin
2016.07.16 01:04
1328 vélemény
Másrészt szerintem sem a fenyő, sem a tölgy nem szereti túlságosan a mocsarakat (bár létezik mocsári tölgy is). Érdemes lenne utánanézni a mocsarak növényvilágának. A fűzfák pl. biztosan szeretik a vizet.:-)
Ida
Admin
2016.07.16 00:50
1328 vélemény
Egy apróság:

Ügyesen elkaptam a csuklóját és nekipenderítettem őt egy fiatal fenyő törzsének.

A fiatal fenyők törzséből már 10-15 cm magasságban ágak nőnek ki, ezért is lehet őket olyan szépen feldíszíteni karácsonykor.:-) Évtizedekbe telik, mire elszáradnak az alsó ágak, és láthatóvá/megközelíthetővé válik a törzsük. Szerintem vagy a fafajt, vagy az életkort érdemes lenne kicserélni.:-)

Előző oldal