A tanítvány VIII. - vélemények

Ugrás a műre


Ebenezer
Felhasználó
2016.01.31 16:50
192 vélemény
Köszönöm, Mia! Remélem homlokon csókol még a múzsa :-)
Mia
Felhasználó
2016.01.29 04:54
24 vélemény
..vártam is, nem is az utolsó részt. (Mindig nehéz becsukni egy jó könyvet ;-) valahogy most is így éreztem). Egyetlen kívánságom lenne: mesélj még.
Köszönöm hogy olvashattam :-)
Ebenezer
Felhasználó
2016.01.22 18:01
192 vélemény
Köszönöm a véleményeket mindkettőtöknek.

A történet rövidebbnek indult és elsősorban az akcióra fókuszált, csak írás közben kezdett dagadni és kerekedni. Elismerem, hogy sok mellékszál van benne, de nem akartam hosszabbra venni, így is szép teljesítmény tőletek, hogy végigolvastátok :-)

Megtisztelne, ha mások, akik szintén hősiesen átrágták magukat a történeten, írnának egy pár soros véleményt :-P
BalabanAlbina
Felhasználó
2016.01.18 08:54
198 vélemény
Szervusz Zoltán!

Nincs miért elnézést kérned, mert valóban jelezted a nyolc részt.
Mondjuk, hogy egál.
A hetedik rész után írt értékelést megtoldanám Keiko döntésével.
"mestere" példáját követve rang nélkül is irányítani, példát
mutatni, annak ellenére, hogy nem tudja, mi motiválta a Főnököt.
(lánya védelme)
Nekem nem tüntek fel az Ida által jelzett hibák, mert Ő nem egy
zöldfülű kocaolvasó, hanem profi kritikus, sőt!
Ha van még a zsákodban izgalmas téma, ami megírásra vár, ne
kímélj minket, örvendeztess meg vele, repesve várjuk.
Üdvözlettel

Albina



ne tartsd vissza magad
Ida
Admin
2016.01.17 23:06
1326 vélemény
...és itt az utolsó rész is.:-)

Összességében tetszett, de van pár dolog, amin javítani kellene.

Egy apróság: a „helység” kifejezés településekre utal (Szeged, Atomgerendás, Simagöröngyös…stb.), a szobákra, termekre és zárt terekre a „helyiség” szót használjuk.

Szerintem elég sok olyan szál van a történetben, amiből többet is ki lehetne hozni, pl. a Főnök és Tamara kapcsolata csak egy helyen kap szerepet, pedig elég jelentős.

A karaktereket is érdemes lenne jobban megformálni, és több egyedi vonással ruházni fel őket. Emellett kevés hangsúlyt kap az is, hogyan viszonyulnak egymáshoz. A befejezés kapcsán pedig számomra nem egészen világos, mi motiválja a hadnagyot.

A cselekmény nagyjából rendben van, ami nagy szó az első hosszabb írás elkészítésekor, de jó lenne újra átgondolni az egyes részeket, mert a rövidebb novelláid jól mutatják, hogy ennél többre is képes vagy.:-)

Előző oldal