Megjelent a novemberi AKF! - vélemények

Ugrás a műre


Ebenezer
Felhasználó
2015.11.29 15:10
192 vélemény
Megtiszteltetés ismét bekerülni :-)
JohhnySilver
Felhasználó
2015.11.29 11:48
25 vélemény
Sziasztok!
Köszönöm a megjelenést!
Silver
edwardhooper
Felhasználó
2015.11.28 15:31
191 vélemény
Köszönöm a megjelenést!:-)
Jimmy Cartwright
Admin
2015.11.27 14:31
280 vélemény
Kozma Norbert: Nem egy nagy ördöngősség ismertetőt írni, szerintem menni fog. Ha úgy gondolod, hogy nagyjából készen van, akkor légy kedves az én e-mail dímemre küldd már át (jimmy kukacom szentesinfo pont hu), és akkor megnézem, esetleg javasolok egy-két dolgot. Ha kész akkor "exkluzíve" megy majd az AKF-be (aztán annak megjelenése után ide az oldalra is fel lehet természetesen tenni. :-) )

A többieknek (is): Mi köszönjük, hogy továbbra is velünk vagytok, de amúgy nagyon szívesen! :-) Egyébként, ha bárkinek van ötlete "finomabb anyagra" (könyv-, film-, sorozat-, zenei ajánló / -ismertető; tanulságos, építő jellegű gondolatok, történések; esszé olyan témában, amelyhez ért az illető, és épp ezzel foglalkozik, valamint az eddigiek alapján a profilunkba vág - történelem, tudományok (pl. csillagászat, űrkutatás), irodalmi téma), és annak első megjelenéseként az AKF-et nézte ki, jelezze felénk bátran az elérhetőségeinken.
Jimmy Cartwright
Admin
2015.11.27 14:09
280 vélemény
A hosszú idő után megérkezett novemberi számunkba sajnos némi hiba csúszott, amint azt jelezték felénk többen is (lényegében mindkét érintett).

Sajnos a tartalomjegyzékben hibásan szerepelt a Hatos Fokozat című novella alkotója, amit természetesen - mint ahogyan az a 15. oldalon is látható - nem Kétvirág, hanem JohhnySilver írt. A hibát kijavítottam itt az oldalon is, valamint a PDF-ben is.

Ezúton is elnézést kérek mindenkitől!
Norton
Felhasználó
2015.11.27 09:23
666 vélemény
Én is köszönöm a bekerülést. :-)
Kétvirág
Felhasználó
2015.11.27 00:59
598 vélemény
Ezer éve nem jártam itt, úgyhogy külön kellemes meglepetést szerzett, hogy megjelentem. Köszi szépen!

A Hatos fokozatot viszont természetesen Johhny Silver írta, nem én :-)
Kozma Norbert
Felhasználó
2015.11.26 06:42
170 vélemény
Köszi. Szívesen megpróbálnám, de sosem írtam még ismertetőt. Legfeljebb, ha rossz lesz, ne tegyétek ki :D
angyalka146
Felhasználó
2015.11.25 20:07
660 vélemény
Köszönöm a bekerülést! :-)

És csatlakoznék az előttem szólóhoz: nekem is tetszenek az újítások! Jó lett az újság! :-)
Jimmy Cartwright
Admin
2015.11.25 17:55
280 vélemény
Ha gondolod, írhatsz egy ismertetőt a képregényről valamelyik következő AKF-be, illetve akár össze is lehet hasonlítani a sorozattal, hogy miben különböznek. És akkor lesz képregényismertető rovat is. ;)

Egyébként elektronikus formában megvan a képregényből az első néhány rész, de még nem érkeztem elolvasni, pedig azt mondják, az is jó.
Kozma Norbert
Felhasználó
2015.11.25 03:20
170 vélemény
Köszönöm szépen a lehetőséget, örülök, hogy visszatértetek. Nagyon tetszenek az újítások és a bővített tartalom.
Meglepődtem volna, ha pont ti nem néznétek a TWD-t :-) Mindössze annyit fűznék hozzá, hogy érdemes pótolni a képregényt, szerintem köröket ver a sorozatra (amit természetesen én is követek és bejövős, csakhát a képregény után van egy kis hiányérzetem).

Előző oldal