Frank különös története - vélemények

Ugrás a műre


Banderas
Felhasználó
2011.08.25 14:44
43 vélemény
Nem, nem kapu :-) Viszont a tükör sok helyütt a hiúság szimbolikája - többek között. Mondhatjuk akár, hogy a "sok helyütt"-be beletartozik ez az írás is ;-)
Kétvirág
Felhasználó
2010.11.11 21:42
598 vélemény
Igen, érdekes dolog ez a tükör szimbólikájával.

Az első verzió érthetőbbé teszi a dolgot... legalábbis a fallal és a bogarakkal. A tükör a kapu?

Egyébként élvezetes mű :-)
Rohadék
Felhasználó
2010.11.07 21:37
51 vélemény
Te undorito fasz :lol:
Ida
Admin
2010.08.15 21:45
1328 vélemény
:shock:
Banderas
Felhasználó
2010.08.15 21:14
43 vélemény
Van rá magyarázat, bár nem hétköznapi.
A történet valójában a következőképpen zajlott le: Frank bizonyos testnedvei... az otthagyott zsepi által... közvetítődtek a falba, ami mintegy meg lett termékenyítve ezáltal, és tulajdonképpen életre kelt, amennyire egy fal persze képes ilyesmire. Tojások keletkeztek a belsejében, amiből kikeltek ezek a bogarak, viszont a falnak ez borzalmas kínokat jelentett, és tulajdonképpen ezért pusztította el a férfit. Merthogy ugyan a bogarak is megrágták, de később valóban szétnyílt a fal, mint egy hatalmas száj, és félig benyelte emberünket. Ettől a látványtól tébolyodott meg tulajdonképpen a halála előtti pillanatban.
Aztán persze az is lehetséges, hogy volt valami a kávéjában, amitől csak behallucinálta az egészet, és arccal belefejelt a tükörbe, ami szétvágta a képét...
A tükör egyébként sokmindennek a jelképe...

Amúgy a pattanás-probléma helyett először még maszturbáció szerepelt, de hát több szempont figyelembevételével végülis elvetettem, és helyette lett a pattanás... :-):roll:
Ida
Admin
2010.08.15 18:26
1328 vélemény
Vajon hogyan függött össze a pattanás és a tükör?:roll:

Elég beteg írás, de tetszeik.:-D

Előző oldal