Apró töredék... - vélemények

Ugrás a műre


F.Attila
Felhasználó
2015.05.13 21:36
12 vélemény
Kis írás de nagyot szólt, a kommentekkből adódóan! Hogy semmiről se szól? Pontosan!
Hisz az a mondanivalója! És nem a tévedésekre épített múlandó éketünkről beszél! Nagyszerű alkotás!
csabi6669
Felhasználó
2014.12.15 18:49
65 vélemény
Köszi szépen mindenkinek :-)
Milton Gray
Felhasználó
2014.12.12 08:59
28 vélemény
Hát ez valóban apró és még valóbban töredék.
De miért kell feltenni olyan kérdést, amelyre nincs válasz, vagy ha mégis kierőszakolsz valamit, az meg éppen annyira értelmetlen, mint amivé magát a kérdést tette?

Ráadásul minden attól függ, hogy mely nézőpontból vizsgálod! Ki is mondta ezt, ......ki is mondta ezt...? Meg van !!! Egy Eistein nevű senki (mert a név nem jelent semmit!). Persze egy irodalmi alkotáshoz kapcsolt véleménybe beleerőszakolni a relativítás elméletet legalább anyira értelmetlen, mint a "mit is jelent a név" kérdést feszegetni.(Bár tudni kell, hogy a nevek szinte minden kultúrában valamilyen természeti, vagy emberi tulajdonságra utalnak). Jó, persze értem, hogy itt nem a név fonetika szerinti értlmezhetőségére, hanem tulajdonosának karrakterére gondolsz.

A más nézőpontból történő szemlélés lehetősége az ami oly sokszínűvé teszi e világot!. S hogy mit értek ez alatt? Mondjuk a vizet! Mert ha nincs benne Ferenc, az átlagos buborék, vajon mi külünböztette volna meg a közönséges csap víztől? Vagy vegyük például az üveget! Ugyan mitől szisszent volna az üveg, miközben Ferenc-buborék göddé vált? Hát nem pont ettől? Ugye-ugye! Jelentéktelensége ellenére nála sokkal jelentősebb dolgokra gyakorolt hatása tette azokat a saját valóságukban megkülönböztethetővé, különlegessé, az átlagostól a megszokottól megkülönböztethetővé! Ha nincs Ferenc-átlagos buborék, nincs buborékos víz, és nincs üvegszisszenés! És lehet, hogy nem látjuk többé, de hatása ott van az emlékekben , a gondolatokban, mélyen bevésve, hiszen meg lehet fogalmazni és le lehet leírni!

Gratulálok!!! Nagyon jó írás!!!
angyalka146
Felhasználó
2014.12.11 19:01
660 vélemény
Szerintem jól sikerült! :-) Címéhez hű, csak túl rövid - még 3-4 mondat olvasását elviseltem volna. ;-)
BalabanAlbina
Felhasználó
2014.12.11 11:22
198 vélemény

Kedves Csaba!

A három sor elolvasása után megpróbálok
lehetőleg értelmesen megszólalni, ha sikerül.
Utoljára akkor éreztem magam így, amikor az
első tartalmasnak igérkező randin nem az a
srác jelent meg, akit vártam. Ott, akkor,
hamarabb hangomnál voltam.
Igazán elégedett lehetsz az eredménnyel, ez
csak keveseknek szokott sikerülni...
Üdvözlettel

Albina

Előző oldal