Pista bácsi találkozása Gyurcsány Ferenccel - vélemények

Ugrás a műre


Kapitány
Fejlesztõ
2016.04.20 15:54
255 vélemény
Örülök, hogy tetszett :-)
kovycs59
Felhasználó
2016.04.18 14:07
7 vélemény
Nagyon jó, bejött rögtön rákattintottam mikor megláttam a címet.
Tudod így utólag nem is bánom!:-)
Üdv. Laci
Kapitány
Fejlesztõ
2014.03.07 20:05
255 vélemény
Itt van egy királydinnye (Sellő és Teró alkotása):

Ida
Admin
2014.03.07 00:17
1326 vélemény
A királydinnye pedig alaposan megkeseríti a biciklisek életét, és nem csak Pista bácsiét.

A hazafelé vezető utam mentén már megint szépen növekszik, és csak idő kérdése, hogy mikor kell nekem is újra bicikli belsőt cserélnem...

Pista bácsi tehát egy újabb aktuális problémára mutatott rá annak ellenére, hogy nem sikerült találkoznia Gyurcsány Ferenccel.:-)
Kapitány
Fejlesztõ
2014.03.05 21:22
255 vélemény
Pista bácsi nem politizál, csak biciklizik :-)
Jimmy Cartwright
Admin
2014.03.05 19:42
280 vélemény
Háttez naonjó! Esmét! :-)

Persze azért a cím engem is átejtett. Már-már azt hittem, hogy valóban találkoztál Ferivel - hiszen ma megtisztelte kicsiny városkánkat -, mondtál neki néhány szép magyar szót, és ebből született a történet. De így is nagyon jó. Sőt! Így még jobb is. :-)
Xenothep
Felhasználó
2014.03.05 19:06
266 vélemény
Itten átverés esete forog fenn, kérem szépen! De megbocsájtom a nép, híveim, és rajongóim, de főleg Pista Bácsi rajongói nevében is. (Nem különben pedig, úgy is, mint a Pista Bácsi Fan Club egyik oszlopos, ajtókeretes, ablakpárkányos, és egyéb alapítótagja) Indoklásképpen, (bár a mű eltér a megszokott sémától, éppen ezért újdonságot jelent a sorozatban) ez ismét remekbe szabott lett, ütős, velős, lényegre törő, és atom fárasztó. (Kettőspont, nagy Pé, azaz :P) (Megfigyelhetitek, hogy rengeteg zárójeles mondatot használok, de ez rajtam kívül álló okok miatt van így.)

(Gyakorlatilag a sokktól, amit a mű elolvasása jelentett.)

Előző oldal