Tádé elszabadul - vélemények

Ugrás a műre


Arginnon
Felhasználó
2013.10.22 08:21
8 vélemény
Szándékos volt, de nem tudatos, ha ennek van értelme. :-D Amikor ilyen rövid idő alatt ilyen rövid történetet írok, gyakran csak elindulok egy alapötlettel, aztán a tudatalattimra bízom magam. Szívesen mondanám, hogy direkt raktam bele ezeket az ellentmondásokat, de még az is csak utólag esett le, amikor hátraléptem, hogy megszemléljem a kész művet, hogy a Tádé név mennyire találó.

(És köszönöm az építő kritikát! Végre kapok valami őszinte visszajelzést. :-) )
angyalka146
Felhasználó
2013.10.21 13:46
660 vélemény
Nekem tetszett ez a rendkívül abszurd történet! :-)
Szeretném megkérdezni, hogy amikről Ida írt, azok szándékosan így íródtak vagy így hozta a "véletlen"? Mert ha előbbi igaz, akkor az abszurditást erősítik az ellentmondások, ha azonban az utóbbi igaz, akkor ezeken tényleg javítani kell.
Ida
Admin
2013.10.18 23:17
1326 vélemény
Isten hozott a Lidércfényen!:-D

Humorosan közelítetted meg a pályázati kiírást, és valójában nem is egyszerű dolog megnevettetni az embereket.:-)

Szerintem Tádé karakterével akadnak problémák. Számomra kissé zavaró volt, hogy a jelentek egy részében ügyetlen szerencsétlennak tűnik, máskor viszont félelmetesen hatékony gyilkológép. Ez a két tulajdonság valahogy nem illik össze.

A történet kissé lassan bontakozik ki. Nekem jobban tetszene, ha feszítettebb tempóban zajlanának az események. Másrészt az elvarratlan szálak súlytalanná teszik a történéseket. Pl. Tádé lelövi a törpét, de ettől függetlenül ellenfele életben marad, és mintha mi se történt volna, újra felbukkan.

Ezeken a dolgokon szerintem érdemes lenne javítani.:-)

Előző oldal