Napnyugta - vélemények

Ugrás a műre


Demeter
Felhasználó
2012.12.25 19:00
3 vélemény
Kedves Nibela!
Köszönöm szépen a véleményedet! Komolyan akartam foglalkozni a lélektani hatással, de hát a tizennyolcezer karakter, meg az ennyire részletes technikai háttér ennyi teret adott.
Ha átdolgozom valami olyan helyre, ahol nem adott a karakterszám, akkor ügyelek erre.
Nibela
Felhasználó
2012.12.25 10:06
11 vélemény
Grat a tudományos részletességért, egy időben én is sokat filóztam azon, hogyan és milyen következményekkel lassulhatna/állhatna/fordítódhatna meg a Föld forgása.

A lélektani hatás elnagyoltságát, kidolgozatlanságát én is sajnálom.
Ida
Admin
2012.12.21 00:38
1328 vélemény
Igazán nincs mit.:-D

Igyekszem kitenni a másik novellát is, de alaposan el vagyok havazva, és nem tudom, mikor jutok el odáig.:-)
Demeter
Felhasználó
2012.12.20 10:41
3 vélemény
Kedves Ida!
Köszönöm szépen a véleményedet, és köszönöm a közlést!
Ida
Admin
2012.12.19 23:38
1328 vélemény
Isten hozott a Lidércfényen!:-D

Szépen kidolgozott novella. Tudományos oldalról közelíti meg a világvégét. Tetszik a stílusod, és igényes, gördülékeny a fogalmazás.

A pályázat szempontjából talán nem volt szerencsés 2 ennyire összefüggő írást beküldeni. A Napnyugta befejezetlen, a második novella pedig nem áll meg az előzmény nélkül, de ennek már nincs jelentősége.:-)

Annyi problémám volt a történettel, hogy szerintem nem sikerült benne igazán feszült hangulatot teremteni. Számos probléma és konflikus felmerült az események során, de ezek között bizonyos szempontból nem sok különbség volt. A szereplők ugyanazzal
az intenzitással reagáltak, amikor vitatkoztak a tudomány fejlődéséről, amikor a lánynak 12 percet kellett vacognia a hidegben, és amikor kiderült, hogy az egész földi élet sorsa hajszálon függ. Így viszont úgy tűnik, mintha egy feltételezett ízetlen tréfa egy kategóriába tartozna a civilizáció megsemmisülésével.

Előző oldal