Arcának fényében fürdet a Nap - vélemények

Ugrás a műre


Ida
Admin
2013.01.07 23:52
1328 vélemény
Igazán nincs mit, és nem is kell feltétlenül egyetérteni velem.:-)

Engem zavart ez a tényező, de lehet, hogy másnak pont ez fog tetszeni. Nem vagyunk egyformák...:-)
Demeter
Felhasználó
2013.01.07 16:55
3 vélemény
Kedves Admin!
Igazad van, a szereplők oldaláról tényleg nem figyeltem eléggé arra, hogy addig bármit is tettek, az nincs hatással a befejezésre. A célom viszont a világvége hátterének megadása volt. Elismerem, nem úgy sikerült, ahogy terveztem.
Köszi a véleményt!
Ida
Admin
2013.01.06 10:26
1328 vélemény
Mint említettem, ez a novella szerves folytatása az előzőnek, így nem áll meg önálló történetként, de ennek csak a pályázat szempontjából volt jelentősége.

Néhány vesszőhibától eltekintve rendben van a szöveg.:-)

Nekem a történet végével volt némi gondom. Felépítesz egy világot, belehelyezel szereplőket, zajlanak az események, a végén pedig behozol egy tőlük teljesen független, "isteni" motívumot, ami részben megoldja és magyarázza az eddigi történésket. Ezzel az a problámám, hogy teljesen értelmetlenné és feleslegessé teszi a szereplők minden tettét. Mindegy, hogy a fotelban üldögélnek, vagy elindulnak megmenteni a világot, semmi befolyásuk nincs a befejezésre.

Előző oldal