ZomBye! (részlet) - vélemények

Ugrás a műre


Ida
Admin
2012.12.21 00:42
1326 vélemény
Nincs mit.:-D Nem tudom, a másik két novelládra mikor fog sor kerülni, de remélem, hogy a közeljövőben jut azokra is időm.:-)
Sid
Felhasználó
2012.12.19 00:28
2 vélemény
Köszönöm a részletes kiértékelést, a szókincsemmel valóban baj van, tapasztaltam :D Az első pont kifejezetten hasznos, ha ügyelni szeretnék a részletekre, de a második sajnos nagyon jellemző rám, megszerettem ezt a stílust :S

Már tűkön ülve várom a másik két művemről készült szerkesztői véleményt is! :P További jó munkát!
Ida
Admin
2012.12.18 23:43
1326 vélemény
Isten hozott a Lidércfényen!:-D

Érdekes dolog a világvégét egy öntudatát részben megőrző zombi szemszögéből nézni.:-)

A címből ítélve viszont ez nem az egész történet, egy novellapályázatra pedig szerintem nem szerencsés csak egy részletet beküldeni. Sok dologra nem kapunk magyarázatot, több szereplő éppen csak feltűnik, de nem játszik lényegesebb szerepet a cselekmény során, és ettől egy kicsit szétszórtnak tűnik az egész.

A nyelvhasználaton is kellene javítanod. Sok helyen nagyon zűrös a fogalmazás, ami akár a legjobb történetet is képes élvezhetetlenné tenni. Érdemes lenne minél több szépirodalmat olvasni. Rengeteget lehet belőle tanulni és bővülne a szókincsed is.

Konkrét dolgok:

1. A helység szó a településekre vonatkozik, a helyiség pedig a belső terekre.

2. Nem szerencsés váltogatni a jelen és a múlt időt egy novellán belül. Iszonyúan zavaró.

3. Kerülni kellene a szóismétléseket.

4. Sok a furcsa, össze nem illő kifejezés: összezilált tető, szemhéján átgázóló heg, ablakok sötétjei...stb.

Előző oldal