Értelmetlen egypercesek - vélemények

Ugrás a műre


Szörcs
Felhasználó
2013.01.02 08:53
13 vélemény
Köszönöm a kedvességed.:-)
Csillangó
Felhasználó
2013.01.01 20:29
99 vélemény
Érdekesek, meghökkentők. Én az első kettőt tudnám kiemelni, mint leghatásosabbakat. A másodikat olvastam először... és eléggé beleéltem magam. Keringett is a harag a férfi iránt bennem... Aztán az első. Az mindent vitt, morbiditása ellenére roppant szórakoztatónak tarto/tta/m. Hangosan felnevettem!:-D És nagyon, de nagyon ritka az ilyen írás, ami ilyen hatást vált ki belőlem!
Ha a fentiből nem derült volna ki: nagyon tetszett!:-)
Gratulálok.
Kapitány
Fejlesztõ
2012.12.28 17:42
255 vélemény
Én kíváncsi lennék a lakodalmas verzióra is :-D
Szörcs
Felhasználó
2012.12.28 15:22
13 vélemény
Először arra gondoltam, hogy a barbár elénekel valami lakodalmas nótát, de így egyszerűbb volt. Köszönöm, hogy olvastatok. :-)
Placebo
Felhasználó
2012.12.28 08:47
45 vélemény
Nekem is tetszettek.
Egyedül a megerőszakolt nőnél volt várható a befejezés.
A felrobbanó fejű szerzetestől bizsergett a hátam.
Kétszeri olvasás után olyan érzésem van, mintha a barbáros egy "normális" novella kezdete lenne, csak nem volt kedved foglalkozni vele, és levadásztad a hősödet :-).
(Lehet azért, mert én is írtam egy hasonlót. Ott éppen egy táboron akart rajtaütni rengőizmú, ipari kemény szülöttem, azonban a támadást megelőző utolsó pillanatban ráeszmélt, hogy valójában meleg és szerelmes a másik csapat délceg vezérébe. Így aztán felpattant és integetve szökdécselt le a lejtőn...)

Jó volt olvasni!
kosakati
Felhasználó
2012.12.27 16:08
8 vélemény
Tényleg beteg....De kimondottan üdítő, hogy az egyes jelenetek ugyan a szokásos módon kezdődnek, de nem a megszokott paneleket használod megoldásként.;-)
Ida
Admin
2012.12.26 08:45
1326 vélemény
Igen beteg történetek.

Előző oldal