Röviden az absztrakt expresszionisták védelmében - vélemények

Ugrás a műre


Banderas
Felhasználó
2012.07.16 07:33
43 vélemény
szerintem egy durván absztrakt mű is hordozhat értéket, ha esztétikailag gyönyörködtet. van erre példa, magam is láttam már olyan képet, amit ránézésre 2 vonás és ugyanennyi perc megfesteni, mégis: egyszerűen jó volt ránézni. valami sárgás alapon függőleges sötét-narancs vonal, kettészelte a képet. hülyén hangzik, és hülyeség is, de szép volt.

na mindegy, ennek ellenére jobban szeretem Zdzislaw Beksinski meg Jacek Yerka képeit - keressetek rájuk! Előbbi sötétebb tónusú, mondhatni meglehetősen komor témákat (némely munkáját metál- és EBM-borítókhoz is felhasználták, csak hogy témánál maradjunk); utóbbi pedig csoda-csudavilágokat fest, kicsit Dalíra hajaz helyenként, de sztem egész más mégis.
Ida
Admin
2012.07.15 23:25
1326 vélemény
Tényleg nehéz eldönteni, mi az, ami tényleg hordoz értéket, és mi az, ami szimpla pofátlan "polgárpukkasztás" a művész részéről.

Én Salvador Dali képeit szeretem a modern alkotások közül.:-)
Tracker
Felhasználó
2012.07.15 12:12
37 vélemény
Na, azért túlzások mindenhol vannak. Pl. amikor drága vászonra drága olajfestékkel felvisznek fehér alapon egy kék négyzetet. És milliókat kérnek érte - kérdem én, hol van ennek értelme? Annak se feltétlen van több, amikor csupán azért adnak milliókat egy festőnek, mert 12 éves. Aki meg harminc éve vár a sikerre, és tényleg tehetséges, az meg lehet éhezik. Vagy valami drámai körítés helyette.
Nekem a szürrealista és az impresszionista festők a kedvenceim, főleg Vladimir Kush :-)
Ötvözi a szépséget és a bonyolultságot, olyan expresszionista is, meg impresszionista is, nekem legalábbis, mert érthető is, meg nem is.

Előző oldal