Fórum - Az oldallal kapcsolatos vélemények

Rohadék
Felhasználó
2010.08.26 16:34
10 hozzászólás
Nem mertétek berakni a 3. írásom mi, nyuszik? Az Új világunk/világtalanságunk-at?
Alina
Felhasználó
2010.08.18 22:20
23 hozzászólás
Úgy tűnik nem vagyok formában mostanában :-? de csak sikerült regisztrálni.

Nagyon tetszik az új oldal, szerintem nagyon jók a színek. Az első fejléc viszont nekem jobban bejött a 3D-s betűkkel. :-)
Kapitány
Fejlesztõ
2010.08.17 20:12
560 hozzászólás
Sajnos ez a programrész még nem készült el, de ami késik, az nem múlik :-) Most hosszú hétvége lesz, remélem, lesz időm ezeket a hiányosságokat bepótolni.
juditti
Felhasználó
2010.08.17 15:44
17 hozzászólás
Kapitány!
Azt vettem észre, hogy a bemutatkozó oldalamnál szerepel a következő: "Alkotásaira összesen 4 hozzászólást kapott." - Ebből a "4 hozzászólást" egy link, ami nem visz sehova.
Ida
Admin
2010.08.17 12:02
918 hozzászólás
Szép az új logó tűzlabdája. Olyan, mintha egy kis lény ülne a tetején.:-D
juditti
Felhasználó
2010.08.17 10:48
17 hozzászólás
Fotót, rajzot, bármilyen képi produktumot hogyan lehet feltölteni? Nem lehet?
Ida
Admin
2010.08.16 20:50
918 hozzászólás
Mire elküldtem, amit írtam, Kapitány már meg is előzött a válasszal.:-D
Ida
Admin
2010.08.16 20:49
918 hozzászólás
Kapitány elavultnak tartotta az eredeti oldal programját, ezért írt egy újat.

Ami a legfontosabb, itt sikerült megvalósítania a művek feltöltését, amit már számos alkalommal kértek tőle az évek során. Így sokkal egyszerűbb és gyorsabb a frissítés.:-)

Kapitány írta a fórumban, hogy a régi oldal sem szűnik meg, csak az új művek ide fognak felkerülni. Így nem fognak elveszni az inaktív alkotók művei sem.

Komor Zoltán sem tűnt el teljesen.:-D A régi oldalon megvan az e-mail címe, sőt a saját honlapjának a linkje is. Ha szeretnéd, van rá lehetőség, hogy szívreható beszéddel rávegyük, hogy ide is töltse át eddigi alkotásai.:-D
Kapitány
Fejlesztõ
2010.08.16 20:46
560 hozzászólás
Végülis megmaradnak az ő művei a régi oldalon, nem fogjuk törölni. A régi és az új oldal teljesen más szerveren működik, így nem lesz ütközés közöttük.

Valahogy úgy szeretném majd technikailag megoldani Jimmy grafikai közreműködésével a dolgot, hogy lesz majd egy közös nyitóoldal, amelyről linkeken keresztül elérhető lesz a régi és az új oldal, az AKF-ek aloldala, a Lidérckék, a LF Rádió stb.
Banderas
Felhasználó
2010.08.16 20:13
50 hozzászólás
mmm... na visszatérve egy korábbi kérdésemre, illetve azt továbbgondolva: ez egyúttal azt is jelenti, hogy az időközben inaktívvá vált szerzők (pl. Komor Zoli) írásai nem kerülnek ide át, mivel ő nyilván nem fogja áttöltögetni őket... ?
csak mert néhány alkotó mesterműveiért igen nagy kár lenne, szerintem... (pl KOMOR ZOLI!)
Jimmy Cartwright
Admin
2010.08.16 16:49
496 hozzászólás
Igen, bár én nem tudtam megfogalmazni, mi a furcsa a fórumban, de igazad van ida. Annál is inkább, mert amikor írom be épp ide a szöveget, is sötét háttérre írok.

Más: A főmenüben a köszöntő helyett lehetne Főoldal, mert a "régi" oldalon is van alatta "pár" dolog, amik közül mondjuk a Történetünk-et, az Eseményeket, az Írásműhelyt, a Gyik-et, és a Kapcsolatot át lehetne menteni. Így a legutóbbi kijönne a felső menüből és beférne helyette a Külvilág, amit hiányoltak. :-) Tudom, én könnyen beszélek. :-)
Ida
Admin
2010.08.15 22:13
918 hozzászólás
Rájöttem, mi a bajom a fórummal. Eddig a név háttere volt világos és a szövegé sötét. Ezért reflexből a sötét részen keresem a lényeget, és mindig meglep, hogy ott csak egy nevet találok.
Ida
Admin
2010.08.15 22:09
918 hozzászólás
Nem is beszélve az írásokra fordított kárbaveszett munkáról. Sikítanék, ha egy 6-8 oldalas, helyesírási hibáktól hemzsegő művet hiába bogarásznék át, mert valaki már közben megcsinálta.:shock:
Jimmy Cartwright
Admin
2010.08.15 22:03
496 hozzászólás
Észrevétel: Majd valahogy meg kellene oldani, hogy egyszerre ketten (többen) ne szerkeszthessünk egy beküldött írást. :-)

Ok: Az imént elkezdtem foglalkozni Floró: Betű vagyok egy újságpapíron című abszurdjával, s mire végeztem, láttam, hogy már Ida megjelentette, viszont rákattintva meg volt benne az én formázásom.

Technikai probléma nem volt ugyan belőle, csak nem kellene "belebarmoljunk" a másik munkájába, még véletlenül sem.
Ida
Admin
2010.08.15 22:02
918 hozzászólás
Én is rágom Kapitány fülét a "Külvilág" miatt. Remélem, hamarosan talál megoldást a problémánkra.:-)
Jimmy Cartwright
Admin
2010.08.15 21:54
496 hozzászólás
Banderas: Igen, épp úgy, ahogy mondod. Mi is így csináltuk / csináljuk. Kicsit munkás ugyan, de korántsem annyira, mint a régire feltölteni egy-egy új művet. :-)

A design még biztosan változik, nekem kicsit sötétnek hat a kinézet, és új logónk is lesz hamarosan. Egyelőre mással voltam elfoglalva, de a fejlécet napokon belül lecseréljük.
Floró
Felhasználó
2010.08.15 21:53
56 hozzászólás
öööö igen. Vagy nem?
Én úgy értelmeztem. Izé...

Gondolom, jó oka van annak, hogy itt nincs külvilág.
Sok jó írás született viszont történelmi, természetismeretes vagy akár irodalmi témákban is, ami oda befért olyan "esszé formában". (Pl. Sogi)

Ha már kívánságlista vagyon... *nagyon szépen néz* egy olyan lehetne.
Ida
Admin
2010.08.15 21:51
918 hozzászólás
Én már egy csomót fel is tettem.:-D Közben legalább teszteljük a rendszert, és segítünk Kapitánynak megtalálni a rejtőző hibákat.:-)
Banderas
Felhasználó
2010.08.15 21:23
50 hozzászólás
Tehát, ha valamit a "régi" lidércen lévő művek közül annyira értékesnek tart valaki, hogy itt is olvasható legyen, akkor most imhol újra fel kell tőteni?
Floró
Felhasználó
2010.08.15 20:17
56 hozzászólás
:-D
Valaki nagyon gyors volt. :-)

Máris másolgatok. Meg írogatok.
Kapitány
Fejlesztõ
2010.08.15 20:16
560 hozzászólás
Elkészült a Játékok csoport!
Kapitány
Fejlesztõ
2010.08.15 20:12
560 hozzászólás
Örülök, hogy tetszik :-) A logó meg a színösszeállítás az én művem, szerintem Jimmy már dolgozik rajta, hogy szebb legyen :-D
Floró
Felhasználó
2010.08.15 20:11
56 hozzászólás
Halihó! :-)

Szerintem a kék és fekete dizájn megnyugtató és előkelő. De én csak feleség terén választottam jól, ergo Ti tudjátok.

Más:
A forumon lehetne egy olyan nagytopic, hogy játékok.
Az 50 szavas játék, a kitalálós, vagy esetleg egy bulis szerepjáték kistopic szerintem érdekelhetné a társaságot.
Mickey Long
Felhasználó
2010.08.15 20:07
17 hozzászólás
Nekem sokkal jobban bejön ez az oldal!:-D ( Egy dizájnos logó azért jó lenne...;-) )
Kapitány
Fejlesztõ
2010.08.15 19:45
560 hozzászólás
Megmarad a régi oldal is, lehet fórumozni meg véleményezni, de új műveket már nem fogunk oda kitenni. Az új írásokat rövidesen már csak ezen az oldalon várjuk.