Fórum - Színházi, művészeti előadások

[Előző] [1] [Következő]
Jimmy Cartwright
Admin
2011.03.11 18:09
496 hozzászólás
Fészek Színház március 27. - SZÍNHÁZI VILÁGNAP

Kedves Barátaink!

Március 27-én mi is kinyitjuk színházunkat, a Színházi világnapot mi is aktívan és nyitottan töltjük (ki).
Szeretettel várunk mindenkit programjainkra - és köszönettel vesszük, ha segítetek népszerűsíteni március utolsó vasárnapjának fészkes eseményeiről!

Program (2011. március 27. vasárnap - Fészek Színház-JEMOL)
11.00 FGK (FészekGerillaKommandó) - performanszok budapesti közterületeken (ha elég bátrak leszünk, a hóesés visszavesz intenzitásából, és igény lesz még forradalmi jópofáskodásra)
13.00 Fészekimpró - drámai csapatjáték a társulat és vendégeink közreműködésével (ingyenes)
15.00 Közönségtalálkozó - nyílt fórum az amatőr színház(unk)ról, beszólások és kilengések, avagy mikro- és makro-környezetünk felülről szagolhatja a hóvirágot (ingyenes)
17.00 Nyilvános próba - "így készül(t) a Gyenge vagyok", és mindenféle kulisszatitkok egy jóvágású és harminchárom átlagos amatőr színházcsinálótól (ingyenes)
19.00 GYENGE VAGYOK - dráma szünet nélkül (szakmai jeggyel látogatható)

Fészek Színház / JEMOL
1089 Budapest Orczy út 46-48.
www.cziczo.hu/feszekszinhaz/
feszekszinhaz.blog.hu
www.facebook.com/feszekszinaz

jegyáraink:
felnőtt 1300 Ft
diák 900 Ft
szakmai 500 Ft

info és jegyrendelés:
feszekszinhaz@cziczo.hu
+36 30 6500259
http://www.cziczo.hu/kaelet/
http://www.cziczo.hu/mukorom/
http://www.cziczo.hu/iskolapelda/
http://www.cziczo.hu/gyengevagyok/
Jimmy Cartwright
Admin
2010.10.12 21:43
496 hozzászólás
Békés Pál: A TISZA FELSŐ FOLYÁSA

Időpont: 2010. október 22., 19:00 - 20:30

Helyszín: Fészek Színház JEMOL, Orczy út 46-48., Budapest

További információk:
SOK-SZÍN-PAD (Bük) vendégelőadása
Író: Békés Pál
Rendező: Major Ágota
Szereplők:
Nő - Kabay Ágnes
Férfi - Nika Róbert

A XXXII. Madách Imre Irodalmi és Színjátszó Napokon bronzminősítést kapott a darab. A VII. Arany Deszka Fesztiválon Nika Róbert a zsűri különdíját vehette át színészi teljesítményéért, Kabay Ágnes pedig a legjobb női alakítás közönségdíját kapta.

Jegy és info: http://www.cziczo.hu/feszekszinhaz/
Jimmy Cartwright
Admin
2010.10.12 21:41
496 hozzászólás
MŰKÖRÖM

Időpont: 2010. november 13., 18:00 - 19:00

Helyszín: Fészek Színház JEMOL, Orczy út 46-48., Budapest

További információk:
A dráma napjaink egyik legmeghatározóbb problémakörével foglalkozik. Az érettségi után hirtelen magabiztos felnőtté váló fiatalok álmaiból, vágyaiból, s a hirtelen képükbe öklöző valóságból bontakozik ki a szomorú valóság: az élet néha igazságtalan. Még akkor is, amikor igazságos.
A darabban három vidéki lány budapesti tündöklését és bukását – nem feltétlenül ebben a sorrendben! – követhetjük végig. Téves életút választások, a könnyebb és fényesebb utáni vágyakozás, majd a nagy pofonok. Az élet kemény. Mindenki hibázhat, de a hibákat felülírni néha kegyetlenül nehéz. Persze, a lehetőség adott, az újrakezdésre mindenkinek lehetősége van.
Márta a testét használja, hogy himalájai magasságokba repülhessen. Tili a nem létező tehetségét titkolva akar előre menekülni. Ida pedig szürke egyéni(etlen)ségét próbálja kiszínezni.
Kettejüknek nem sikerül. (Nem rossz arány, ugye?)
Három lány ül a padon... három lány álmodozik. Milyen lehet a nagyvárosban élni? Milyen lehet nagylánynak lenni? Milyen ára van a felnőtté válásnak? Tragédiák sora, jelek, példák, szembesítések, példabeszédek. Talán kissé demagóg szájbarágás! Vagy nem?

Tili - Bűdi Annamária
Márta - Kohut Zsanett
Ida - Sipos Veronika
Té - Toldi András

Jegy és info: http://www.cziczo.hu/feszekszinhaz/
[Előző] [1] [Következő]