Fórum - Pályázatok

Ida
Admin
2013.03.21 20:09
918 hozzászólás
Itt találtam egy klassz könyvtári vetélkedőt:

http://olvasodelalfold.sk-szeged.hu/
Ida
Admin
2012.12.16 23:43
918 hozzászólás
Igyekszem minél hamarabb kitenni és véleményezni az alkotásokat, de mivel véges az időm és az energiám, beletelhet pár napba, mire egy adott novella sorra kerül. Ettől függetlenül remélem, bőségesen el fogtok árasztani olvasnivalóval.:-D
Jimmy Cartwright
Admin
2012.12.16 22:22
496 hozzászólás
Kedves Eilith!

Jelenleg még nincs külön menü erre, könnyen lehet, hogy nem is lesz, így az a legegyszerűbb, hogy ha csak simán feltöltöd. :-)
Eilith
Felhasználó
2012.12.16 22:04
2 hozzászólás
Sziasztok!
Ez lehet, hogy egy buta kérdés lesz, de nézzétek el nekem kérlek! Magam is indultam a posztapokalipszisen, de nemmeglepő módon nem lettem dobogós. De egy rövid véleményért majd megveszek! :D Olvastam, hogy ha felrakom, erre van is esélyem. Szóval erre a célra van egy külön menü vagy elég, ha csak simán feltöltöm? Új vagyok még itt és nem igazán ismerem még ki magam.
Segítségetek előre is köszönöm! :-)
Jimmy Cartwright
Admin
2012.12.16 21:06
496 hozzászólás
A beírásod létrejöttekor még folyamatban volt, most már olvasható a végeredmény. :-)
Morzan
Felhasználó
2012.12.16 20:26
16 hozzászólás
Sziasztok!
Az előző pályázat eredményhirdetéséről, hol találhatok cikket?
Kapitány
Fejlesztõ
2012.12.16 18:16
560 hozzászólás
Sárkánypályázás

Közhírré tétetik, hogy a Nyakonöntött Próbagoblin Szolgáltatóház novella Sárkánypályázást hirdet!


Nevezési díj: nincs.


Megvesztegetési díj: egy korsó sör (lehet világos, setét, búza, sőt házi főzésű).


Feltételek:

1. Feltétlenül szándékodban álljon írni egy novellát.
2. Ami hozzávetőlegesen minimum 4983 és maximum 13124 karaktert tartalmazhat.
3. A novella műfaja kizárólag csak fantasy, sci-fi, vagy egyéb lehet (avagy hétfejű, űr, vagy papír).
4. Pályázhatnak: Magyarországon és jelenlegi határainkon túl élő magyar nyelven alkotó amatőr írók, kizárólag saját maguk által írt, magyar nyelvű novellákkal. (A testmagasság alacsonysága folyamatos reklamációk miatt még nem kizáró ok.)
5. A beküldött novellában (régi, híres, jól bevált pályázatok kiírását utánozva) szerepelnie kell legalább egy darab sárkánynak.


Beküldési határidő: Földi idő szerinti 2013. 02. 28. 23 óra 54 perc 66 másodperc (7 mp. biztonsági rés, a lassú e-mail szolgáltató hibáinak kiküszöbölésére).


Díjazás:

Az első három novella könyvjutalomban részesül, emellett felkerül a Nyakonöntött Próbagoblin Szolgáltatóház könyvtártermének egyik, külön e célból portalanított polcára (a villámpályázatos nyertes művek alá).
A szervezőbizottság fenntartja a jogot, hogy kellő számú és minőségű novella beérkezése után különféle különdíjakat is kitaláljon.
Emellett bárki csatlakozhat szponzornak, újabb díjak felajánlására. (Akár így, mint egy sorral lejjebb:-)
Ugyanis a győztes írás megjelenik a Lidércfény amatőr kulturális folyóirat soros számában, valamint a nyertes tiszteletpéldányt is bezsákolhat belőle.

Támogatóink:

A nyereményeket felajánlotta: A Nyakonöntött Próbagoblin Szolgátlatóház második emeleti könyvtártermének az őrzőszelleme – aki átjár falakon, dimenziókon és ősi eszméken. Valamint a győztes mű megjelentetéséért a Nyakonöntött Próbagoblin Szolgáltatóház és a Lidércfény szerkesztősége közösen okolható. :-)


Kiemelt támogatók:
Kalliopé Bendegúz, a Nyakonöntött Próbagoblin Szolgáltatóház második emeletének kinevezett kurátora.
Kókuszpók s.k., OK leveles és gyakorló setét varászló
Kyruga, igazi mezei bosszorgány
Pufff, varázsló kalandor és minőségi főhős
A Fogadó és csempésztanya a Sánta barlangi medvéhez fősámánja
A Vámpírritkító Vállalat problémamegoldó tiszte és telefonügyeletese
valamint
Ízirájder Dönci, Simagöröngyösi lakos és zombivadász
és
Tomasz Leó magándetektív
továbbá
A Lidércfény c(karika)2001-2012. szerkesztősége

Elnyomott támogatók: (ha éppen nem őket kell támogatni):
A Táncoló Harci Mókusok alakulatának vezéregyénisége, és sorstársai – bármelyik időben, térben és novellában, bármilyen újramanifesztált felbukkanási formában.

Elsőszámú kiegészítés:

Mivel a szervezőbizottság azon taktikája, hogy nem árulja el azt, hová kell küldeni a novellákat, amíg kellő mennyiségű sör nem érkezik, már a múltkor sem vált be, ezért inkább most már a pályázat kiírásakor elárulja, hogy a sört a Nyakonöntött Próbagoblin Szolgáltatóház pinceterme melletti raktárba, a novellákat pedig a craz@freemail.hu címre lehet elküldeni.

Tisztelettel és továbbra is várakozásteljesen porzó vesével: a szervezőbizottság s.k.

Az eredeti kiírás itt található:

http://nyakonontottprobagoblinszolgaltatohaz.blogspot.hu/2012/12/sarkanypalyazas.html
Ida
Admin
2012.12.14 20:26
918 hozzászólás
Kedves Pályázók!

Szeretnénk még egy kis türelmet kérni tőletek. Úgy tűnik, leghamarabb vasárnap (dec. 16.) délután tudunk összeülni, hogy megbeszéljük a végleges eredményt, aztán előkerülnek a kardok, csatabárdok, buzogányok, sötét varázslatok, végül az utolsó talpon maradt zsűritag kihirdeti a győzetesk nevét valamikor az este/éjszaka folyamán.:-)
Morzan
Felhasználó
2012.12.11 00:23
16 hozzászólás
De messze van még dec.15...
Morzan
Felhasználó
2012.11.08 11:58
16 hozzászólás
a fenébe, úgy látszik már vak is vagyok...
Nem hosszú, hanem szörnyű, mind1.
A végén még be kell szereznem egy szemüveget. 8-)
Morzan
Felhasználó
2012.11.08 11:56
16 hozzászólás
Akik túllépték a 18k-s keretet azok kaptak visszajelzést?
Minden esetre én remélem, hogy még éppen befértem, mert amikor belefogtam akkor először úgy értelmeztem, hogy a minimum a 18000 karakter, így a végén le kellet belőle vágnom 3-4 mondatot és még akkor is, azt írta ki a karakter számláló, hogy 18005.
Na akkor, a guta megütött :-)
Így akkor a feleslegesnek vélt enter-ektől szabadultam meg, tehát lehet, hogy rám vonatkozott az, hogy még az első bekezdésen sem jutottatok át...
:lol:
Jimmy Cartwright
Admin
2012.11.02 16:48
496 hozzászólás
Tisztelt pályázók, kedves érdeklődők!

A VII. Lidércfény pályázatra (melynek alcíme: 2012 - Posztapokalipszis most) mindösszesen 111 db. pályamű érkezett.

Ebből 85 komoly, 20 humoros kategóriában.

Ezeken felül 6 pályaművet sajnos ki kellett zárnunk a maximális karatkerszám túllépése miatt, így a zsűri 105 novellát értékel majd az elkövetkező 4-5 hétben, tehát eredményhirdetés leghamarabb akkor várható.
Vegetto11
Felhasználó
2012.11.01 15:43
3 hozzászólás
Köszönöm a visszajelzést, jó szórakozást a beérkezett novellákhoz! :-)
Ida
Admin
2012.11.01 14:14
918 hozzászólás
Megvan a novellád, Vegetto. Nem kell idegeskedned, legalábbis nem emiatt.:-D
Vegetto11
Felhasználó
2012.11.01 12:46
3 hozzászólás
Sziasztok!
Ha még mindig nem kaptam visszajelzést, elkezdhetek parázni? :D
Előfordul, hogy nem jön meg egy-egy levél, de ha esetleg meg sem kaptátok az írásomat (Szürke pokol), akkor a visszajelzésre is hiába várok.
Avina
Felhasználó
2012.11.01 12:00
2 hozzászólás
Köszönöm a visszajelzést, és kitartást kívánok a további munkához! :-)
Kapitány
Fejlesztõ
2012.11.01 11:25
560 hozzászólás
Nos, elküldtem mindenkinek a visszajelzéseket. Elnézést a késlekedésért, de azt is tudni kell, hogy tegnap 23:50 után még 6 novella érkezett. Ilyen sokáig nem bírtam már ébren maradni ;-)

Néhány visszajelzés sajnos visszapattant. Úgy tűnik, hogy a Citromail valamiért nem szereti a mailcímemet :-|

Egyébként rengeteg novella érkezett, szerintem jóval túl vagyunk a százon. Lesz majd mit olvasnia a zsűrinek :-D
Jimmy Cartwright
Admin
2012.10.31 23:48
496 hozzászólás
Na szóval!

Megkaptuk - nem kaptuk meg - nem tudtuk megnyitni - megkaptuk - hiányzik a melléklet az e-mailből - formai hibák miatt kizártuk - az első bekezdésen se jutottunk túl, olyan szörnyű - fú, épp ilyenre gondoltunk! - megkaptuk.

Ezt mindenki ossza be magának a holnapi visszaigazolásokig. :D:D:D
Ida
Admin
2012.10.31 23:02
918 hozzászólás
Igazán nincs mit.:-D
Avina
Felhasználó
2012.10.31 22:58
2 hozzászólás
Köszönjük az értesítést, akkor várunk türelemmel.
Ida
Admin
2012.10.31 22:52
918 hozzászólás
Ne aggódjatok! Kapitány hulla fáradt volt ma délután, és nem volt energiája elküldeni a mai visszajelzéseket. Ha holnap délutánig nem érkeznek meg, akkor viszont szóljatok!:-D
Eilith
Felhasználó
2012.10.31 22:48
2 hozzászólás
Hello!
Én sem kaptam visszaigazolást, bár én nem olyan régen küldtem el. Az enyém címe: Lehulló virágok.
A segítséget előre is köszi! :D
getkey
Felhasználó
2012.10.31 22:33
1 hozzászólás
Sziasztok!
Csatlakoznék az előttem szólókhoz.
Szintén ma délután küldtem be a novellámat (Elveszett fény), de mostanáig még nem kaptam visszaigazolást. Csak szerettem volna jelezni. :-)
kiccsaj77
Felhasználó
2012.10.31 21:30
1 hozzászólás
Én sem kaptam visszajelzés. A hit erejével a címe. Most este küldtem el.
Vegetto11
Felhasználó
2012.10.31 21:24
3 hozzászólás
Sziasztok!
Nekem is hasonló problémám lenne. Délután küldtem el a novellámat, Szürke pokol címmel.
Remélem célba ért az írás :-)
További szép estét!