Fórum - Tökös-mákos

bel corma
Felhasználó
2012.06.27 06:13
322 hozzászólás
:-)
Craz
Felhasználó
2012.06.27 01:23
286 hozzászólás
Ajaj, ez éjfél után volt? :-o
Ida
Admin
2012.06.26 23:48
918 hozzászólás
Ma takarítottam a nyusziknál, közben gyanútlanul letettem a söprűt és hátat fordítottam neki. Mire újra nyúltam érte, már mindhárman jóízűen lakmároztak belőle. Hihetetlen, hogy ezek a mini szőrmókok mennyit képesek enni.:shock:
Ida
Admin
2012.06.23 23:30
918 hozzászólás
Ebben a melegben legszívesebben csak aludnél egész nap. Semmihez sincs kedvem.:-(
Xenothep
Felhasználó
2012.06.07 18:59
243 hozzászólás
TÖKKÉLESSSEN értem... A boldogság titka: - Megszabadulni minden rózsaszín párductól. Kétvirág, az mese. Ha igazán be akarsz fordulni, ott a híradó. Azok után a Rémálom a Nyírfa utcában kész felüdülés, móka, és kacagás. Mert tudod, hogy mese.

Azért, ha majd egyszer sikerül "körbe nevetni" magad, kérlek szólj, és taníts meg rá. Komolyan! Szükségem lenne ismét humorral kezelni a kínjaimat e helyett az átkozott cinizmus helyett.
Kétvirág
Felhasználó
2012.05.31 23:44
207 hozzászólás
Ez már kezd katasztrofális lenni: elég régóta nem bírom a horrorisztikus dolgokat, és ezirányú elfogultságom egyre fokozódik. Most sikerült "sikítva fakadnom" egy számítógépes játék reklámján. Kedvem volna körbeneveti magam.
angyalka146
Felhasználó
2012.05.31 10:20
286 hozzászólás
Ismeritek a viccet a MÁV ellenségeiről?

- Hány ellensége van a MÁVnak?
- ???
- Öt. A négy évszak és az utasok.

:P :D

Szerintem ez mindent elmond. :-)

Jimmy - őszinte részvétem, rossz dolgokra pedig nem érdemes emlékezni!

Ida - én is ugyanígy jártam, mint te, bár nekem 3 héten belül válaszoltak. Nálam az történt, hogy intercityvel jöttem Nyíregyre Miskolc felől, és mivel a city elsőbbséget élvez, ezért az "alsóbbrendű" vonatoknak meg kell várni, míg beér. Mindig meg is várták, csak pont akkor az egy alkalommal nem. Azt az édes választ kaptam, hogy mivel kevés az átszállási időm (5 perc, ha időben beér a city, nekem elég), így válasszak olyan vonatot, amivel elérem időben a másikat. Csak azt nem nézték meg, hogy ahhoz, hogy elérjem a csatlakozó vonatom, vagy átszállok Szerencsen (ahol vagy megvár a vonat, vagy nem, ha nem, akkor csak a city maradt, amit meg ugye nem várnak be), vagy várok másfél órát Nyíregyen, míg elindul a másik vonatom. De ez a "régi, szép időkben" volt, hála istennek, manapság már ritkán járok vonattal, bár minden koszossága ellenére jobban szeretem, mint a buszt.
Norton
Felhasználó
2012.05.31 07:29
146 hozzászólás
http://www.youtube.com/watch?v=_T3G7T0sQBE&feature=relmfu

:shock:
Jimmy Cartwright
Admin
2012.05.31 00:01
496 hozzászólás
Elolvastam, és mit ne mondjak, jómagam még ennél cifrább dolgokat is tunék mesélni... Jut is eszembe, hiszen már meséltem! :-) (Tessék fellapozni több AKF beszámoló rovatát.)

Ámde.

Az igazság sajnos az, hogy én megéltem ezeket a marhaságokat belülről is, még a '90-es évek végén. Akkori (első) főnököm, aki a MÁV távközlési szolgáltatásainak szentesi karbantartó részlegének volt az egy és oszthatatlan ura (bizonyos Miska bácsi, no persze nem a levelesládás), egyszer még azt is kijelentette, hogy "majd rottyantunk". Persze ő valami vadas pörköltre gondolt, s azóta bizonyára rottyantott is magának jónéhányat, mi, technikumot végzett, szimpla fizikai melóssá ledegradált _dolgozók_ legfeljebb a gatyánkba rottyantottunk (azóta is).
Az akkori idők történéseinek részleges lejegyzése egyébként folyamatban van egy ideje.

A lényeg a lényeg, hogy MÁV alkalmazottként is ugyanúgy el kellett viselnünk a vállalat hülyeségeit, mint bárki másnak, őt valójában többet, hiszen volt némi belelátásunk a dolgok menetébe. Sok esetben órákig beszélgettünk mi karbantartók a konkrét személyzettel (kalauzokkal, mozdonyvezetőkkel, bakterekkel (na jó, váltókezelőkkel), állomásfőnökökkel, egyéb szolgálattevőkkel). Na, ők aztán tudtak sztorikat. És ne higgyje azt senki, hogy őket ne bosszantotta volna, ha valami oknál fogva késett a vonat, vegy felülről leszóltak, hogy melyik szerelvény élvez elsőbbséget.

Minket meg az bosszantott, hogy már akkor is rendszeresen lopták az alumínium felsővezetékeket. Igen, azt, amelyen két állomás (tekerős, bakelit telefonokon) kommunikálni tudott, hogy ezésez a szerelvény elindult ekkor és ekkor. És volt olyan állomás, ahol nem volt polgári telefon, merminek, ha van saját... A többit mindenki gondolja hozzá.

A tél az külön katasztrófa, főleg, ha esik a hó, ami természetesen megfagy a síneken, mi több, befagy a váltókba... Személyesen nem volt "szerencsém" befagyott váltót takarítani minusz tizenix fokban, de Áron barátomnak Szolnokon igen. Ha jól emlékszem, az állomásról vödrökben hozták a forró vizet, hogy legalább a jég felső rétegét leolvasszák (hiszen a fagyott fémet nem célszerű forró vízzel locsolni :-) ).

Uhh. Most feltolultak az emlékek arról az egy évről, szóval inkább itt hagyom abba.
Ida
Admin
2012.05.30 22:15
918 hozzászólás
Nos, igen. Egyszer én is írtam be nekik a panaszkönyvbe az egyik állomáson, ahol csatlakozás hiányában aznap már másodszor ragadtam ott. Kicsi betűkkel írok, de így is tele lett az egész oldal.

Ha jól tudom, 30 nap alatt ki kellene vizsgálni a fogyasztó panaszát. Ehhez képest 3 vagy 4 hónap múlva kaptam egy levelet, amiben az ország túlsó felében folyó felújításra hivatkoztak, és remélték, hogy továbbra is elégedett utasuk leszek.

Lényegében csak a csatlakozás hiányát próbálták meg valahogyan kimagyarázni. Az összes többi panaszomat, pl. állandó késések, koszos vagonok, drága jegyek...stb., még csak szóra sem méltatták.
angyalka146
Felhasználó
2012.05.30 09:00
286 hozzászólás
Majd egy éves keltezésű, de még ma is érvényes, a MÁV szolgáltatásait "dicsérő" levélke. Csúnya szavak használata miatt 18-as karikás.
http://megintallunkvazze.blog.hu/2011/07/25/a_vilag_legjobb_panaszlevele
Kapitány
Fejlesztõ
2012.05.28 14:36
560 hozzászólás
Ez egy jó kis licensz :-)

DO WHAT THE FUCK YOU WANT TO PUBLIC LICENSE
Version 2, December 2004

Copyright (C) 2004 Sam Hocevar <sam@hocevar.net>

Everyone is permitted to copy and distribute verbatim or modified
copies of this license document, and changing it is allowed as long
as the name is changed.

DO WHAT THE FUCK YOU WANT TO PUBLIC LICENSE
TERMS AND CONDITIONS FOR COPYING, DISTRIBUTION AND MODIFICATION

0. You just DO WHAT THE FUCK YOU WANT TO.
Ida
Admin
2012.05.26 21:47
918 hozzászólás
Tegnap sikerült elvágni azt az ujjamat, amivel egerészni szoktam. Így kicsit kevésbé jó netezni.:-|
Kétvirág
Felhasználó
2012.05.26 15:45
207 hozzászólás
Meg is adtam címnek :-)
Kétvirág
Felhasználó
2012.05.26 15:38
207 hozzászólás
Nahát, azt hittem, netszerte mindenki kiment a valós világba élvezni a szép időt, és csak én ülök a monitor előtt üres aggyal minden nap. Ezek szerint nem is.

Milyen remek thrillert lehet majd írni ebből, ha elmúlik egyszer a bénító hatás... :roll:
Ida
Admin
2012.05.24 21:44
918 hozzászólás
Ami azt illeti, én sem vagyok valami pörgős kedvemben, és nehezen veszem rá magam arra, hogy megcsináljak valamit. Főleg azokkal a dolgokkal van gond, amik régóta el vannak hanyagolva. Azokhoz a legnehezebb hozzáfogni.

Most pedig átnézem a beküldött műveket, mert igencsak égne az arcom, ha most napokig hanyagolnám őket a sok tennivalóra hivatkozva.:-)
Kapitány
Fejlesztõ
2012.05.24 20:50
560 hozzászólás
Akkor nem csak én vagyok leállva :-)
angyalka146
Felhasználó
2012.05.24 19:03
286 hozzászólás
Kedves Ida!

Küldtem neked egy kis olvasnivalót. :-)
Jimmy Cartwright
Admin
2012.05.23 23:14
496 hozzászólás
Nekem nagyon úgy tűnik, hogy hetek óta afféle uborkaszezon van mindenfelé a neten.

És, hogy őszinte legyek, én is igen nehezen veszem rá magam bármiféle értelmes dologra, ami persze azt jelenti, hogy mindent az utolsó pillanatig halogatok (jó Pató Pál módjára), aztán meg rohamtempóban, farkafelvágva igyekszem megcsinálni. A minap el is gondolkodtam rajta, hogy vajon én akkor most depressziós vagyok-e, vagy csak simán erőt vett rajtam a letargia, netalántán mindössze apátiába estem-e. Aztán a végén úgy voltam vele, hogy ezt ráérek később eldönteni, és különben is, kit érdekel, mit számít, így inkább nekiültem Minecraftozni egyet (mert kockaházban lakni jó), hogy még különösebben gondolkodni se kelljen. Szóval csak tornyosodnak az afféle "ezt is meg _kellene_ csinálni" dolgok, amiből előbb-utóbb az lesz, hogy a legsürgetőbbek az aljára kerülnek, de ha azt onnan kirángatom, akkor rámdől az egész, tehát a konklúzió az, hogy mindent úgy kell hagyni ahogy van. :-)
Aztán egyszercsak majd lesz valahogy, mert úgy még nem volt, hogy ne lett volna sehogy.
Letta
Felhasználó
2012.05.23 22:14
1 hozzászólás
Akkor ez az elhagyatottság nem általános jellemzője az oldalnak? Mert lassan megjelennek a virtuális pókhálók is, és már kezdtem aggódni... (vajon mindenkit hatalmába kerített az egyik hőse, és most zombiként, eként-aként róják a világot, a nem virtuálist?) :-D
Ida
Admin
2012.05.23 20:54
918 hozzászólás
Mindenki le van pusztulva? Napok óta alig kapok valami javítanivalót.:-(
Ida
Admin
2012.05.18 20:47
918 hozzászólás
Nem csodálom, hogy kiakadtál. Holnap pedig már nem mehetsz a leglerohadtabb macinacidban, hanem fel kell venned az annál egy fokkal jobbat. Sok sikert a probléma megoldásához!:-)
Banderas
Felhasználó
2012.05.18 20:22
50 hozzászólás
dühös vagyok most, úgyhogy ide is leírom. elöljáróban annyit érdemes tudni, hogy mivel tavaly ilyenkor óta és jövő szemeszter kezdetéig bezárólag kihagyok egy évet az egyetemen (a nagy hírű elte bölcsészkarán tanulok anglisztikát), mostanság, pontosabban tavaly augusztus óta dolgozom főállásban. mégpedig kertészként, valamint gondnokként, társasházaknál, a rózsadombon (bp II.). maga a munka nem rossz, nem volt könnyű beleszokni, pláne hogy alapból nem kedvelem a kerttel kapcsolatos tevékenységeket, valamint a kölyökcicánál kisebb élőlények zöme iránt is erős ellenszenvet érzek, különösképpen a pókokkal szemben, mivel egy gyerekkori élmény miatt az arachnofóbiával valamelyest rokonítható érzéseket ébresztenek szerény kis lelkemben (amely az idők során, nomeg mivel már nagyfiú lettem, valamelyest enyhült). de mégsem rossz a meló, sokat vagyok levegőn, napon, stb, a fizikai munka is előnyömre válik. node a mai események elborzasztottak, nem nagyon, de valamelyest. ahhoz eléggé, hogy rögvest elkezdjek hőzöngeni, s így is tettem, amint az alább figyelemmel is követhető:

az egyik házon dugulás volt, így hát a mai munkanapom utolsó három óráját azzal töltöttem, hogy szart (jó, szennyvizet. lehet így hívni. de valójában szart meg hugyot) szivattyúztam, mostam fel valamint mostam le, miközben bokáig gázoltam eme áldott lében. hazafele jövet meg kocsik dísztárcsáit nézegettem a buszról. aminél, egyébiránt, kevés dolgot szarok le jobban ezen a világon. no mindegy, mindeközben tettem több érdekes megfigyelést. ezek közül szemezgetek most mindjárt.

az egyik, hogy milyen érdekes, hogy sose járok macinaciban dolgozni, ma viszont, anélkül, hogy tudtam volna előre, mi fog velem történni sajnos, a legszakadtabb, legmocskolhatóbb macinacimban indultam el itthonról. (megjegyzem, reggel fél 5 - valamint másfél óra alvás - után nem sokkal. és most értem haza 20 perce kábé.)

a másik, hogy viszont láttam olyan embereket, akik naponta ezt csinálják. tudniillik, ők a duguláselhárítók. node ez engem nem is érdekel. pláne, hogy ezúttal nem is jártak sikerrel, így hát holnap 10-re mehetek vissza asszisztálni, és egy igen hasonló műveletsort végigjátszani a komolyabb apparátussal felfegyverkezve érkező pályatársaikkal.

a harmadik, hogy még most is olyan illatfelhőbe burkolózom - sejtelmesen ugyan, ámde akaratom ellenére -, melynek hatására rögvest s iziben belém habarodnék az az illető, akit például kisgyermekkorától kezdve egy pöcegödör fölé, szarból épült házban neveltek fel, s éppen ezért kellemes nosztalgiát, mély érzelmeket s kiolthatatlan sóvárgást váltana ki benne eme szagképződmény.
de persze rögvest elillanok zuhanyozni. amely tevékenységet nem fogok megszakítani bizony jó egy órán keresztül talán. közben befejezem a már megkezdett sörömet, s eképpen jó lesz nekem.

ámbár nekem már így is nagyon jó. hiszen van munkám, és örüljek neki, mert fölényesen kiröhöghetem azt, aki közbe éhen dögölik, valamint akár hozzá is tehetem, hogy "basszátok meg!" ez... ez, ez. nem? ja?

nos hát. a mai munkanapom utolsó három órájának (s az eljövendő, holnap - azaz ismét hétvégén! juhé! - esedékes munkanapom első pár órájának) tiszteletére s emlékére hallgassátok sok szeretettel eme dalszerzeményt, mely viszonylag s hozzávetőlegesen hűen visszaadja az eképp szerezhető élmények egy részét:

http://www.youtube.com/watch?v=jc12T1wsMjE
(talán mert zsoldosok mind, akik ilyenekre vetemednek pénzért. talán pusztán azért, mert mocskos és agresszív szám) (de ennek ellenére jó)

őőő.. tudom, túlreagáltam. ne vegyétek komolyan, én is pontosan érzékelem, hogy nem dőlt össze a világ, s nincsen semmi baj. de ez jól esett, hogy kijött!:roll:
Ida
Admin
2012.05.04 11:22
918 hozzászólás
Nagy munkába fogtam. Listát írok a teljes könyvtáramról, mert már fogalmam sincs mi is van meg pontosan.:-D
Mab Tee
Felhasználó
2012.05.03 09:16
189 hozzászólás
Gratulálok, Ida!
Szerintem a védéssel nem lesz gond, simán megcsinálod.

Arra az időkibővítő szerkezetre nekem is szükségem lenne. :-)