Kuss XIV

Szépirodalom / Novellák (860 katt) Erdős Sándor
  2022.08.14.

Tizennegyedik fejezet – Füstös

Darkbest neve egybeforrott a településen található börtönnel. A kontinens legszigorúbban őrzött fegyintézete volt a legmegátalkodottabb bűnözőkkel tele zsúfolva. Nem lehet éppen üdülőparadicsomnak nevezni az intézményt, mert nap mint nap a legdurvább erőszaknak ad otthont. Az őrszemélyzet többsége csak méla beletörődéssel vette tudomásul az elítéltek közötti erőszak minden formáját. Aki ide kerül, az nem piaci lopást követett el.

Csak gyilkosok és visszaeső erőszaktevők kerültek ide, akik sajátos hierarchiát építettek ki maguk között.

Füstös a cellák előtt lévő szűk folyosón settenkedett a mosdók felé. Közel húzódott a korlát mellé, ami az emeleti folyosót zárta le oldalirányban. Megpróbált láthatatlanná válni. Félt és nem is volt alaptalan a félelme, mert az elmúlt pár nap alatt, amióta itt tartózkodik több atrocitás is érte.

Nem is akármilyen. Már az első nap, mikor megérkezett, egy nagy hangú, szakállas fickó, aki nyomhatott vagy száznegyven kilót, rákiabált a cellájából.

– Csinos a segged cuncimókus. Megismerem nemsokára közelebbről is!

Vacsora után, mikor a cellájába indult, egy pár fős társaság belökdöste a zuhanyzóba, ketten lefogták, majd a fickó, aki rákiabált, durván belehatolt hátulról. Füstös nyüszített a fájdalomtól, de miután a fickó beleélvezett sem volt nyugta. Még hárman erőszakolták meg ezután.

Előző oldal Erdős Sándor