Kuss XIII

Szépirodalom / Novellák (869 katt) Erdős Sándor
  2022.08.11.

Tizenharmadik fejezet – John

Hetek teltek el, mióta Men hozzájuk költözött. John apja kapcsolatait felhasználva tartózkodási engedélyt szerzett számára, valamint a közeli kifőzdében munkát is. Kiderült, hogy egy életerős, csupaszív férfi rejtőzött Men szakadt külseje alatt.

A nappaliban ült, amikor a tévében elkezdődtek a hírek. Azonnal behívta a konyhában a feleségének segédkező Men-t, aki mellett Kate is megjelent. Betöltötte a nappalit a hírolvasó hangja.

– Ma nagyszabású akció keretében a polgári, és katonai titkosszolgálatok segítségével a rendőrség leleplezett egy nemzetközi bűnszervezetet. A Gróf néven elhíresült vezetője a szervezetnek épp egy illegális fegyvereladási üzletet akart kötni Szolgaföld militáns, a hazánkban terroristaként számon tartott Togo-val, mikor lecsaptak rájuk.

Tűzharc bontakozott ki az akció során, ami következtében halálos lövések érték mindkettőjüket. A bűnszervezet több tagját elfogták, köztük a Füstös néven emlegetett bűnözőt, akinek több gyilkosság, nemi erőszak és egyéb bűncselekmény szárad a lelkén. A törvénytelen fegyvereladási üzletben több politikus és diplomata is érintett lehet. A kormány eddig nem kommentálta ezt a feltételezést. Szolgaföld törvényes úton választott vezetője sajtóközleményben köszönte meg a hatóságoknak a fegyverüzlet meghiúsítását, reményeit fejezve ki, hogy ezáltal leszámolhatnak az országukban garázdálkodó militáns bandákkal. Most pedig kapcsoljuk a népek vásárát, ahonnan tudósítónk jelentkezik.

John lekapcsolta a tévét és néma csendben néztek egymásra. Men arcán vastag patakokban folyt a könny.

– A te hazád? – kérdezte őt John.
– Igen... az én hazám – válaszolta Man, aki valamikor Kuss volt. Némán zokogott.

Előző oldal Erdős Sándor