Nem csak egy élet IV.

Fantasy / Novellák (677 katt) Penelope
  2018.01.10.

12.

Válaszlevelemben ismét sok kérdéssel halmoztam el. Tudásszomjam határtalannak bizonyult.
Két hét elteltével pedig ismét jelentkezett. Tehát ismét levelek cikáztak oda-vissza.

– Már biztosan nagyon vártad a válaszomat, mert emberi léptekkel nézve sok idő telt el a legutóbbi levelem óta! De akkor lássunk is hozzá!

Az Univerzumos dolgot sajnos nem tudom neked elmagyarázni, azt emberként én sem érteném meg. Ez is egyfajta körforgás, ami nekünk természetes, számotokra pedig ismeretlen. Hát lenne még mit tanítani az emberiségnek, de nyilván ezt senki nem fogja belétek plántálni.
Clara valóban idősebb A.-nál, bár erről pontosan sohasem faggatóztam még, és nem is fogok. Amit el akar mondani, elmondja, amit nem, azt nem. Nálunk másként működnek a dolgok, mi nem szoktunk kérdezősködni, mert amit tudnunk kell, azt úgyis megtudjuk, a többi pedig lényegtelen.

Alberttel az volt a probléma, hogy ő szemben ment a sorssal. Nem azon az úton haladt, amin neki kellett volna, és ezzel azok sorsát is összekuszálta, akikkel kapcsolatba került, és ez az, amit nem kellett volna. Ez bizonyára bonyolult a számodra, én pedig nem igazán tudom, hogyan magyarázzam el úgy, hogy megértsd. Akikkel kapcsolatba kerülünk, azoknak megváltoztatjuk az életét, a sorsmenetét.

A Te életed is másként alakult volna, ha nem kerültél volna kapcsolatba bizonyos emberekkel. Más irányba tartanál, más érzések kavarognának benned. A különbség az, hogy neked jelenleg pont ez az életutad, Albert pedig megváltoztatta volna, ha annak idején találkozik veled. Befolyásolta volna a szabad akaratot, mivel olyasvalamit ajánlott fel, amire nem mondasz nemet, és ezzel lényegében az irányítás, valamint az életed menete az ő kezébe került volna. Attól kezdve a szabad akarat csupán illúzió lett volna számodra, mert te ugyan abban a hitben éltél volna, hogy te vagy a sorsod irányítója, pedig nem. Az emberek többsége sajnos ugyanebben az illúzióban leledzik egy életen át, és ezzel csak az a gond, hogy tovább tart majd a leszületésük, mint a „felvilágosultaknak”.

Soha semmiért nem kell magadat hibáztatnod, amiatt pedig főként nem, ami velem történt!! Nekem ez volt megírva, ahogy írtad is, mindenképpen ez lett volna az utam, és az, hogy egymásra találtunk, nem véletlen. Te vonzottál be, mivel Te vagy a „Kereső”, és azért jön ezzel mindenki, mert neked ez van megírva ebben az életben, valamint az anyaság. Nem alakulhat másként az életed, mert most elsősorban anyának kell lenned, ugyanakkor betöltöd ezt a posztot is. Te nem érzed ezt különösebben jónak, vagy fontosnak, pedig az!

Csak nézd meg, kikkel kerültél kapcsolatba az elmúlt évek során, hogy miket tudtál meg a valódi életről, és miket adtál tovább ebből a tudásból! Ez igenis lényeges, mert ezzel lerövidíted az újraszületéseid számát, és nem csak a sajátodat, de azokét is, akikkel kapcsolatba kerülsz, tehát lényegében segítesz nekik a mielőbbi hazatérésben! Te pedig ezekkel a tapasztalatokkal gazdagodsz ebben az életedben!

Kérdezted, hogy ha lenne rá mód, visszacsinálnám-e azt az egészet? NEM. Főként, most hogy már tudom, mi miért történik. Semmit sem bántam meg!

– Az átalakulás milyen érzés volt?

– Az nagyon fájdalmas volt. De nincsenek jó és rossz emlékek csak tapasztalatok, melyek olykor pozitív, olykor pedig negatív töltéssel bírnak, de így is, úgy is az életünk részei. Olyan érzés volt maga a folyamat, mintha újra összerakódtam volna. A csontok és a belső szervek önálló életre kelve rendeződtek át bennem. Ez volt talán a legnehezebb és legnegatívabb dolog, de ugyanakkor ezt ellensúlyozták azok a pozitív dolgok, amik szintén ezzel az átalakulással jártak. Az érzékelésnek ez a fantasztikus, szinte már isteni megtapasztalása.

– Anno még kérdeztem Clarat, ki volt Rejtett kéz, de aztán más irányba terelődött a téma, így válasz már nem érkezett tőle. Te tudod, ki is volt ő? Esetleg Adamus Saint Germainról mondhatnál nekem valamit?

– Megmondom őszintén, hogy ebben a létben egészen más dolgok foglalkoztatnak, ezért nem néztem utána senkinek. Nem tudok Adamusról és Rejtett kézről, mert eljutottam arra a pontra, amikor tudatosult bennem a tény, hogy ezek teljesen lényegtelen dolgok. Ki volt Rejtett kéz? Nem az a lényeges, hogy ki volt, hanem hogy miket mondott, és hogy az emberek többsége felfigyelt-e arra, amiket mondott, megfogadta-e a tanácsait. Soha nem az a fontos, hogy ki áll a szavak mögött, maga a mondanivaló a lényeg. Az embereknél ez éppen fordítva működik.

– Hogy értetted az elferdítést?

– Az elferdítésre három szóval válaszolnék: kontrollálhatóság, irányíthatóság, egyensúly. Ebben a három szóban benne is van a lényeg. És igen, pontosan úgy intézték, hogy az emberek a valótlant lássák valósnak, és fordítva. A mesék sokkal több igazságot tartalmaznak, mint a történelem, amit tanulunk.

– Azon elképedtem, hogy ennyire szuper a látásotok! Nem semmi! Azt tudtam, hogy kitűnően láttok a sötétben is, és nagy távolságokra, de hogy ennyire remekül láttok! A fényképeken lévő dolgokat, embereket hogyan látjátok?

– Leginkább azt látom, hogy milyen rossz minőségű, még a legjobb és legnagyobb felbontású kép is. Létezik persze akkora felbontású fotót készítő gép is, amivel még az égen lévő legtávolabbi csillag is jól kivehető, de ebből csak egyetlen egy készült, és nem is kerül majd piaci forgalomba. Ez a gép 3,2 milliárd pixeles felbontásra képes, na de nem ám valami kisméretűt képzelj el, mert a súlya bizony 3 tonna. Persze ezt is a csillagászok kapták meg, ki más. Ja, de most jut eszembe, hogy van még egy ennél is nagyobb a NASA tulajdonában! Az pedig 53 milliárd pixeles. Na, arra már elég aprólékosan rá lehet zoomolni!

– Az átváltozás után azonnal emlékeztél az előző életeidre?

– Igen, már az átalakulást követően szinte azonnal emlékeztem az előző életeimre.

– És mitől függ, hogy kinek mennyiszer kell leszületnie? - kérdeztem tovább.

– Ez leginkább attól függ, hogy az adott életben megszerzi-e mindazt a tapasztalatot amit kell, végigjárja-e az adott utat, vagy letér róla. Ha például úgy dönt, hogy véget vet az életének, vagyis nem csinálja tovább és kilép, akkor neki az még vissza lesz. Hiába próbálunk elmenekülni valami elől, azzal nem segítünk magunkon, meg kell tanulnunk szembenézni vele! A betegségek is ebből erednek, hogy az emberek többsége nem képes szembenézni a gondokkal, nem tud túllépni bizonyos problémákon, és nem képes felejteni. Ez pedig ott őrlődik benne. Lehet, hogy azt mondja a környezetének, hogy túl van rajta, de ezzel csak annyit tesz, hogy elfedi a dolgot, elföldeli magában, de az egyszer csak aktiválódni fog benne, és belülről emészti fel, különböző daganatok vagy egyéb betegségek formájában. Kevés az, aki úgy tud túllépni rajta, mintha az meg sem történt volna, szívvel, lélekkel. Ha valaki szálka a szemünkben, mert valamikor fájdalmat okozott nekünk, azzal folytonos huzavonában állunk. Ő áll a kötél másik végén, és hol ő ránt rajta a mi kárunkra, hol pedig fordítva. Ha viszont az egyik fél elengedi a kötelet, a másik többé nem tudja őt a földre rántani. Ehhez viszont a megbocsájtás és elengedés szükséges. Az, hogy ha legközelebb szembe jön velünk az utcán, rá tudjunk mosolyogni, szívélyesen üdvözöljük őt úgy, mintha sosem lett volna bennünk negatív érzelem iránta. Innentől kezdve már csak a másik fél cipeli a terhet. Nem tudom, hogy ez így érthető-e, azt viszont tudom, hogy ez rendkívül nehéz feladat az emberek számára. A hiúság, a dac és a makacsság az, ami leginkább jellemző rájuk.

– Halálbüntetést, elégetést láttál már?

– Elevenen égetésnek még nem voltam szemtanúja, de emberek halálának már többször is.

– Milyen nyelveken tudsz?

– Nagyon sok nyelven tudok már, ha nem is mindegyiket anyanyelvi szinten. Lássuk csak, angol, olasz, spanyol, francia, német és arab. A kínait most tanulom, elég jól megragad.

– A belső energiáról tudnál kicsit mesélni nekem?

– Hú, erről jó sokat lehetne írni! De ami talán ennél is lényegesebb a spirituálisokkal kapcsolatban, a születési évszámuk, amelyben benne van minden szükséges tudnivaló róluk, és ez igaz mindenki másra is. A születési év hónap és nap nem véletlenül az, ami. SENKINÉL!!! Ez olyan, mint egy rendszám, amiben minden benne van. A múltad a jelened és a jövőd is nagy vonalakban persze, és nem kőbe vésve, de abból megtudhatod, hogy mi az, amit pótolnod kellene ahhoz, hogy teljes életet élhess. Legtöbbször ezt csak egy másik emberrel tudod kiegészíteni, illetve egymást egészítitek ki, mert, ami neki hiányzik, azt te pótolod és fordítva. Ebből megláthatod, hogy két ember összeillő párt alkot-e, vagy sem.

A belső energia mindenkiben megtalálható, azonban ott az a rengeteg elektroszmog, ami körülveszi és blokkolja ezen energiákat. Nincsenek meg az ideális feltételek sokaknál például a nyugodt alváshoz sem. Az ideális hálószoba teljesen sötét és mindenfajta elektronikától mentes, ebbe a világítós órák is beletartoznak! Alváskor a tobozmirigy melatonint választ ki. Ennek mennyisége a fény hatására változik (ez bármilyen fény lehet) és csukott szemhéjon át is érzékeljük! Ha nem termel eleget, nem lesz nyugodt és mély az alvás, ahogyan annak lennie kellene. Az agy úgy érzékeli, hogy világosodik, és teljesen más vegyületet termel, olyat, ami az ébredéshez szükséges. Ezzel lényegében felborítjuk az éjjel-nappal rendjét. Jaj, de tudományos vagyok, azt hiszem, mégis csak sokat változtam. Szólj nyugodtan, ha sok vagyok, nem szeretnék száraz és unalmas lenni! A kitágult tudat ezt hozza ki belőlem.
Visszatérve a belső energiára, mint mondtam, ez mindenkiben ott van, benne van, csak egyesekben alig pislákolva, másokban erőteljesebben. De ez sok dologtól függ, sok dolog elhalványítja a mai digitális világban.

– A bolygókról is mesélnél? Ez is nagyon érdekelne!

– Bolygók. Hát, erről is regényt írhatnék, de ennyi időm már sajnos nincs. Nagyon sok lakott bolygó létezik, de a Teremtő csak az embert formálta a saját képére! Fú, de erről is lehetne mesélni! És hogy hogyan jutunk el oda könnyedén? Nagyon egyszerűen. Univerzumokat térhajlítással szelünk át, míg a világok közt dimenzióugrással közlekedünk, féregjáratokon át. Igen, lényegében csillagkapukat nyitunk más dimenziókra. Nem bonyolult, sőt vannak ebből spontán előfordulások is, mikor a nyitás nem tudatosan történik, hanem önmagától különböző elektromágneses hatásokra. Ez szoros összefüggésben áll a Föld bizonyos pontjain lévő energia-központokkal és a Ley-vonalakkal.

Örülök, ha néha írsz magadról is, de annak nem, hogy a negatív dolgok vannak előtérben, a pozitívak meg valahol a béka popsija alatt, pedig ennek nem így kellene lennie! Látod? Elfogadás és elengedés! Ezek nélkül nem fogsz tudni továbblépni!!! Piszok nehéz, tudom, de akkor is meg kell próbálnod!

Most sajnos mennem kell, de erre még visszatérünk!

Remélem, nem voltam nagyon tudományos.

Légy jó, próbálok hamar jelentkezni ismét.


A fenti beszélgetéseink is rengeteg infót szolgáltatott, ahogyan nyomozgatni valókat is a számomra.

Ott van a nagy felbontású hyper-szuper felbontású képeket készítő gépecske. Bizony létezik ilyen, bárki utána tud nézni, és valóban a NASA tulajdonában van, sőt volt, hogy kölcsön kérve a Bentley, készített is vele fotót, hihetetlen, na. Érdemes megnézni az eredményt!
És még mennyi minden van, amit tud a NASA, csak csendben kussol, vagy éppen ők használják fel a tudást, megvezetve a kisembereket.

Igen-igen, elengedés, egyebek... Ezt bizony tanulni kell, sőt tanítani kellene, hogyan is. Sokszor azonban szinte lehetetlen, mert az ember kísérti a múltja. Próbálkozni azért kell ám!
Ittam minden szavát, a leveleiben lévő tudást. És igen, én tanulom a szembenézést a problémákkal. Egész életemben tanulom ezt, ahogyan mások is, hiszen nincsen más lehetőség. Illetve van, persze, de az nem jó alternatíva.

Sajnos ez volt az utolsó üzenet tőle, azóta sem hallottam felőle. Egyelőre úgy tűnik, vagy baja esett, vagy valamiért nem áll módjában jelentkezni. Vagy nincsen értelem, hiszen az utam jelenleg egészen egyenes, így nem szorulok terelgetésre. Viszont mivel megígérte, hogy jelentkezni fog, ám nem tette, biztosan valami megakadályozza ebben. Én pedig csak remélni tudtam, hogy nem halt meg.


13.

Mint írtam, a leveleiben említett dolgok után továbbra is nyomozgattam kissé. Esküszöm, jó magánnyomozó lennék. És még élvezném is a munkámat. Amiket pedig sikerült megtudnom, azokból mindig készítettem összeállítást, azután pedig szépen sorban kerültek fel az irományok a blogra.

Miután E. nagyon sokáig nem jelentkezett, próbáltam írni az összekötőnknek, vagyis annak, aki biztosította számunka a levelezés lehetőségét. A cím ugyan él a mai napig, de sajnos egyetlen válasz se érkezett sem tőle, sem mástól. Kiakasztó ez az egész, de nem tudom, igazából még mit tehetnék. Max. felkereshetném Őket, hogy ugyan már lökjenek ide elém némi infót, de na, se utazni nincsen lehetőségem, a másik és legfontosabb pedig talán az, hogy hiába is mászkálnék utánuk, mert ha nem akarnak előbukkanni, akkor nem fognak. Ez egy igen fontos tény!

Elszántságom végett azonban tántoríthatatlanul írtam az újabbnál újabb üzeneteket, hátha egyszer lesz reagálás, vagy legalább pinduri információ. Persze tudtam azt is, hogy soha nem rajtunk múlik a dolog. Írhatok én akárkinek, meglehet nekem akármennyi elérhetőség, ha Ők úgy gondolják, nem reagálják le a próbálkozásaimat, akkor minden hiába.

Szerintem egyébként mindenki kitartó lenne, hiszen lássuk be, az éveink elég becsesek, és ez az egész történet éveket ölel fel. Amivel persze nincsen probléma, ameddig bármiféle forrás is az ember rendelkezésére áll.

Később már annyival előrébb jutottam, hogy sikeresen megkaptam az konkrét elérhetőségüket is, így rájuk zúdíthattam a levéláradataimmal.

De továbbra sem voltak hajlandóak szóba állni velem, sem pedig E. hogy léte felől akár egy csöppnyi kis információval is szolgálni. Hogy miért? Passz...

Visszatérve a levelekre, eltöprengtem azon, hogy elvileg nem avatkoznak bele a szabad akaratba. Nos, az enyémbe mégis beleavatkoztak. Kérdés, hogy miért?

Értettem én, hogy Albert büntetést érdemelt, mégis azzal, hogy pont én nem találkozhattam vele, holott akartam volna, beleavatkoztak a szabad döntéshozatalomba. Milyen jogon és milyen alapon tették ezt? Csak mert én lennék a kereső??? Ugyan már... egyébként is sok olyan kereső van a Világon, mint én. Egy emberke ide vagy oda már aligha számít. Mindenesetre kissé beleszóltak a szabad akaratba, hogy megmaradjon a szabad akaratom, és járhassam a számomra kijelölt utat. Számomra kijelölt út... hm... nos, töprengjünk csak egy kicsit még, hogy is van ez? Kezdetek kezdete óta báboztak velem, rángattak, irányítottak úgy, hogy észre sem vettem. És tesztelgettek, és ismét csak irányítottak. Na, most, ki az, aki ezen nem háborodna fel olykor??? Lehet jelentkezni!

Biztosan volt valami távolabbi tervük is velem. Ezt biztosra vettem, mert egyébként hagyták volna az egészet a fenébe. És azóta is figyelgetnek persze. Néha jobb lenne mindent elfelejteni, de tényleg. Lehet, hogy a tudatlanság olykor biza becses kincs, máskor meg még több tudást szeretnék. Hejj, én, a bonyolult lélek...

Egyébként pedig nagyon nem tudom díjazni, ha zsinórokon rángatnak, és kezdett betelni a pohár, hiszen nem marionett bábú vagyok, hanem EMBER!

Amin még eltöprengtem ismételten, az az volt, hogy mi van akkor, ha én nem elégszek meg annyival, amennyi szerintük a sorsom. Mármint, hogy kereső és Anya legyek. Ha én ennél többet akarok az életben? Mert több akarnék lenni ezeknél olykor.

Akárhogyan is, nem volt mit tenni, ezért további kutatásokba vetettem bele magamat, pl. ami az Ősvámpírt illeti, illetve Nimródot, mint egykori hatalmas, szó szerinti hatalmas Királyunkat.

Nos, mint megtudtam, egyikük a Szent-György hegy mélyén pihenget valószínűleg. Egyébként csodás kiránduló helyről van szó. Bár, amikor ott jártam, még semmit sem tudtam az előbbi feltevésről. Akkor még bizony halványlila gőzöm sem volt, hogy mit is rejt eme hűvös hegy belseje. Majd egyszer visszamegyek még szerintem.

Ami pedig Nimródot illeti, őróla ódákat lehetne zengeni, és kilométeres írásokat írni. De ahogyan az Ős vámpír, úgy bizony Nimród atyánk is csak arra vár, hogy eljöjjön a kellő idő, és előlépve kicsit helyre tegye az embereket. Persze nyughelyét, a konkrét helyet, bizonyára csak kevesen tudják pontosan, ők pedig mélyen hallgatnak.

Azt muszáj megemlíteni, hogy nem a semmiért tartózkodnak a Pálosok a Pilisben. És nem a semmiért vásároltak fel bizonyos földeket ott a zsidók. Továbbá, ha már itt tartunk, idővel azt is megtudtam, hogy a Nibiru ide érkezése, és Nimród felkelése között is vannak bizonyos összefüggések. Akárcsak a között még, hogy mi is az a bizonyos Apokalipszis. Hiszen Rejtett kéz is említette az érett lelkek leszüretelését. Persze ezek mindaddig csak találgatások, amíg valójában be nem következnek. Na meg nem mindegy, hogyan is értelmezzük a dolgokat.

Éppen ezért ezt mindenképpen tisztába kell tenni. Az emberek megtévesztése egy nagyon felháborító dolog, és már úgy beépült az emberek agyába az, hogy az Apokalipszis egyenesen arányos bármiféle szörnyű katasztrófával, hogy ezt ennyiben hagyni nem lehet és nem is szabad.

Ez is egy olyan körforgás, amiről E. írt. Vagyis hasonló, hiszen ilyen leszüretelések már voltak korábban is. Csakúgy, ahogyan korábban már többször járt itt a Nibiru is. Ezekről feljegyzések is vannak, tessék, kérem, utánanézni nyugodtan.

Itt ismét csak, amit meg kell érteni, az a spiritualitással kapcsolatos, hiszen a spiritualitás nem rossz dolog, sőt, ez minden ember eredendője és velejárója volt régen is. Egészen addig, amíg ezt ki nem ölték belőlünk. A világvége vagy más néven Apokalipszis, minden esetben egy szinttel feljebb való jutást jelent, ami akkor következik be, amikor az emberiség eléri a spirituális evolúció csúcsát. Annak idején a halált nem rossz dolognak fogták fel az emberek, hanem ünnepelték, mert tudták, hogy az a bizonyos személy letudott egy életet, ezzel is közelebb jutott a célhoz, a hazatéréshez. A régi fehér ruhás Pálosok is tudták ezt, éppen ezért nem gyászoltak és nem jártak feketében, hanem ünnepelték az elmúlást, mert az csak egy állomás és nem a vég.

Mint említettem, minden egyes világvége a spiritualitásunk felemelkedésével kezdődött, valamint mindet egy "messiás" eljövetele jelezte. Persze nem minden ember aratódik le egyszerre, hiszen nem teljesen egy szinten állunk, de a lényeg az lenne, hogy közelebb kerüljön mindenki a célhoz. Úgy kell elképzelni, mint a Dante poklában leírt spirálokat, ahol is át kell jutni a lelkeknek ezeken a spirálokon, hogy végre, mindent megtapasztalva, hazajuthassanak. Miután a lelkek teljesítik a rájuk kiszabott feladatot, végül majd megpihenhetnek. Hiszen Színház az élet és színész benne minden ember.

A hazatérésben viszont segítségre is szükség van persze, de erről ennyit, mert bővebben ezt nem magyarázhatom el sajnos. Köt a titoktartás.

A jelenlegi világunkban mindenki évezredes lélekkel rendelkezik, a legelső leszületések is évezredekkel ezelőtt történtek. Éppen ezért az utódaink mindig okosabbak, mint mi, hiszen ők már többször születtek le, mint mi. Tehát az emberiség fejlődése megállíthatatlan, hiába próbálnak minket megállítani vegyszerezett ételekkel, mérgezett oltásokkal, egyre ramatyabb levegővel vagy kitalált törvényekkel...

Még 2013-ban volt egy hír, mely szerint eltűnt egy fiola halálos vírus, pedig szigorúan őrizték azt. Hát igen, mondjuk úgy, eltüntették, mert kellett egy titkos dologhoz. Ez totál egyértelmű volt már akkoriban is.

Ám volt egy másik hírecske is akkoriban, az pedig arról szólt, hogy zsidó származású csontvelő donorokat keres Csehország. A hírecske egyik része emigyen szólt: ,,Az optimális donor 18 és 35 év közötti férfi, vagy olyan nő, aki még nem volt állapotos. A toborzókampányt fiatalok számára szervezett koncert keretében bonyolítják le egy zsinagógában. " Nos, agyam eldobom kategória, és tuti biztos, ezen senki sem látott át, vagy csak nagyon kevesen. Kísérlet itt, kísérlet ott... Akik viszont már látják valamennyire a dolgok valódi oldalát, ők már sejtik, amikor ilyesmibe futnak bele, hogy valami nem stimmel.

Aztán van ám zombi vírus is, tudtátok? Nem? Hát akkor éppen ideje megtudni! Sokfajta kísérlet folyt már ilyen-olyan kisebb népességgel rendelkező helyeken. Pl. ilyen A zombi vírus. Ez csak egy példa a sok közül.

A harmadik világban már félnek az orvosoktól, és amikor jönnek az oltásokkal, akkor ők elbújnak. Nem a semmiért. Megtapasztaltak már egy s mást, így tudják, ha jön a civilizáció, célszerű eltűnni szem elől. Okosak.

Nagyon sokféle mutálódott vírus létezik, és ezek mindegyike valamilyen újfajta betegségért, vagy születési rendellenességért felelős. Minden ember részese valami fajta kísérletnek, csak ezekről vagy egyáltalán nem, vagy csak nagyon keveset tudunk. Egyébként pedig próbálnak egy olyan vírust is kifejleszteni, amitől sokkal jobban kezelhetőbbek leszünk. Mostanra már túlságosan is gondolkodó faj lettünk, és ez egyeseknek nagyon nem tetszik, ami érthető, hiszen túl sokan vannak már, akik átlátják a dolgokat.

Viszont egyéb dolgokkal is gond van és gond lehet, ilyen a vérvétel...

Amikor egy iskola igazgatójának a tudta és beleegyezése nélkül vettek vért tíz tanulótól. Három tanulónál a szülők beleegyezésével történt, hét tanulónál azonban e nélküli volt a vérvétel... Jó lesz odafigyelni, mert mindenféle teszteket is előszeretettel töltetnek ki a diákokkal, pl. egy ilyenbe mi is anno belefutottunk sajnos. Ott, akkor arról volt szó, hogy a pályaválasztáshoz kapcsolódik, azonban IQ teszt volt, nem más...

Eme kitérő után vissza a témához, hiszen azt is tisztázni kell, hogy nem csak a spirituálisokról van szó természetesen, bár ők is fontosak, hiszen ők az Ébredők és nekik kell segíteni a még csak Ébredezőknek, hogy végül ők is Ébren lévők legyenek.

Kérdésekből még milliónyi kavargott bennem ezek után is, és így a felfedezésre váró érdekességek sora is bővült. Ameddig pedig kérdések vannak, addig a válaszokat keresni kell, nincs mese, mert a válaszok által eljutunk majd oda, amikor már nem lesz több kérdés, tehát lényegében letisztulnak a dolgok. Már amennyire ez lehetséges ebben a bonyolult világban, ami tele van hazugsággal, megtévesztéssel. Ahogyan E. is mondta, sajnos a legtöbb kérdésre a választ magunknak kell megtalálni és a darabkákat összeilleszteni, de ez is a fejlődés része.
Idővel a nagy közösségi oldalon is létrehoztam egy csoportot.

A fórum előtt viszont a már korábban említett blogot, ahova az írásaim felkerültek. Ezeken a helyeken próbáltam meg összegezni azokat a dolgokat, amikre végül sikeresen fény derült. Persze sok-sok segítséggel!

Ha már egyszer ez a közlés lenne a sorsom, ám legyen. Én hiszek még az emberekben. Néha azonban van, hogy nem. Amikor a tinik elözönlenek, és azzal kezdenek nyaggatni, hogy kérik a sok-sok infót, olyanokat, amik konkrétak, tehát elvezetik őket valakikhez, mert ők bizony vagy vámpírok, vagy donorok akarnak lenni. Én is sok mindent akarok, szóval akkor miről beszélünk, he? Ilyenkor a fejem tudtam volna a falba verni, de olyat nem teszek, mert az fáj, és ahogyan a vámpírok sem ellenségeik saját maguknak, úgy én sem vagyok a sajátomé.

Na, de haladjunk tovább... nem is olyan egyszerű ám minden érdekes információt egy csokorba gyűjteni úgy, hogy annyira ne kalandozzak el, ne legyen iszonyúan szétszórt az egész és érthetetlen. De próbálkozok keményen.

Lényegében a vámpírok is csak kicsinyke porszemek a nagy egészhez képest, és ahogyan egykor Clara is közölte, amikor ők előtérbe és köztudatba kerülnek, akkorra már nem Ők lesznek a nagy szenzáció. A legnagyobb szenzáció mi vagyunk. Mi emberek, amint öntudatunkra fogunk ébredni, hiszen minden teremtő energia bennünk van. Csak annyira eltereltek már minket ezektől a tényektől, hogy lassan már azt sem tudjuk, kik is vagyunk valójában.

Én ezt nevezem a Teremtés újragondolva irománynak:

Adam Kadmon egy mindenekfelett álló illető, entitás, az Univerzumban lévő teremtő neve, akit egyesek Istennek, mások máshogyan hívnak. Bár alapból nincsen teste, de képes testet is ölteni, és mondhatjuk rá, hogy egy kitűnő genetikus, hiszen ő hozta létre a földet számunkra, és ő teremtette meg az embert is.

Ha te képes vagy teremteni, hát teremtesz.... Először is kellett neki egy segítő, Ő volt Lucifer, aztán teremtett még 72 angyalt, akikkel aztán megkezdte a teremtést. Először is megteremti a földet és az eget, egy fizikai valóságot, amit nem egy fizikai valóság mozgat. Olyan, mint a szél vagy az elektromosság, vagy maga az energia. Milyen csodálatos, hiszen a rezgése van és a rezgés csodás dolgokra képes.

Minden angyalnak megvan a maga tudása, de csakis ahhoz értenek, máshoz nem. Mikor az angyalok megteremtették a földet, megkapták, hogy élvezzék. De aztán, mint kiderült, a Nagy Ember, Adam Kadmon még nem végzett a teremtéssel, ekkor létrehozta az embert, vagyis a nagy ember létrehozta Ádámot, a kis embert. A saját nevét adta neki, ahogyan régen mi is a saját gyermekeinknek. Megparancsolta az angyaloknak, hogy mindenki tegyen bele egy darabkát saját magából. Mivel így tettek, ezért van az, hogy mi értünk a tűzhöz, a vízhez és így tovább. De ekkor még nem mozdult az anyag.

Ekkor Adam Kadmon is beletett egy részt saját magából. Vagyis életet lehelt belé. Mikor az ember életre kelt, a szemében látták Isten tükörképét, rájöttek, hogy olyan ember jött létre, aki felettük áll, akárcsak az ő teremtőjük.
Meg is parancsolta nekik, hogy minket szolgáljanak, de ugye nekik is van saját szabad akaratuk, így aztán Lucifer fellázadt és úgy döntött, nem fog minket szolgálni. A csapat két részre oszlott, voltak, akik melléálltak, és voltak, akik nem. A világegyetem a teremtés miattunk történt, és minden azért van, hogy minket szolgáljon, csak mi ezt nem tudjuk. A teremtő persze nem haragudott meg Luciferre, hiszen talán éppen ez volt a terve. Ő ugye nem csak annyira lát előre, mint mi emberek. Nagyon jól tudta, mit miért csinál. Mivel poláris világot hozott létre, kell a jó és a rossz, mert csak így van szabad akaratunk, döntési lehetőségünk.

Amikor Lucifer megtagadta a szolgálatot, létrejött a polaritás, jó és rossz. Ő a mai napig azon van, hogy megszerezze azt a valamit, amitől mi kicsiny másai vagyunk a teremtőnek, vagyis a Lelket. Mert tudni akarja, mi is az, és talán azt hiszi, ha megérti, megszerzi, akkor legyőzheti a Teremtőt.

Amikor még Adam egyedül volt, ő egyszerre volt nő és férfi, vagyis egymaga képes volt a teremtésre. Aztán látta, hogy az egyedül lét nem jó neki, így elaltatta, és kettészedte mondhatni. Így lett egy nő és egy férfi.

A világ összes teremtménye közül csak az embereknek vannak érzelmeik, sem az idegen lényeknek, sem az angyaloknak nincsenek. Ők azért tudnak mondhatni hibátlan racionális döntéseket hozni, mert az érzelmeik nem befolyásolják őket, nem úgy, mint minket. Valószínűsítem, ha a tudatunk tágulna, mi is elhagynánk az érzelmeinket valamennyire.

Amikor mi az angyalok hívásával próbálkozunk, akkor a Lucifer mellett lévő bukott angyalok, démonok előbb meghallják a hívást, hiszen közelebb vannak hozzánk. Persze megtesznek bármit, megadnak bármit, amit kérünk, de főleg azért, mert kell nekik a lélek! Az angyaloknak precíz utasításokat kell adnunk, és ezt tanulni kell, tehát nem érdemes csak úgy próbálkozni a hívásukkal.

Na, de térjünk vissza Ádámhoz és Évához! Szóval, amikor már ketten voltak, betette őket egy Paradicsomnak nevezett helyre, és figyelte, mit csinálnak. Persze a kísértést is betette melléjük, azt a két fát, amiről nem volt szabad enniük! Megtiltotta nekik. De ugye a kíváncsiság nagy úr - ahogyan nálunk is még mindig. Piszkált a fantáziájukat, hogy azokról nekik miért nem szabad enni? Ráadásul még Lucifer is rátett egy lapáttal azzal, hogy bíztatta őket, egyenek csak a fáról.

Hát végül ettek is a tudás fájáról, így pedig tudásra tettek szert, vagyis képesek lettek megkülönböztetni a jót és a rosszat. Ekkor Isten leküldte őket a Földre, de nem büntetésből, hanem mert minden tudást megszereztek, így elengedte őket, hogy boldoguljanak. A Föld lényegében egy olyan hely, ahol tanulunk, és amikor leszületünk, blokkolva van az emlékezetünk, a feledés leple veszi körül a Bolygót, így aztán nem emlékszünk előző életeinkre, persze ez is tanulható, mint minden más.

Nekünk magunknak kell rájönnünk a lét értelmére. Persze vannak, akik megpróbálnak segíteni nekünk, mert már túl régóta tart ez a tudatlan állapot, sőt csak egyre rosszabb lett idővel. Az emberek saját maguk okozzák maguknak a problémákat azzal, hogy önzőek, dühösek, haragosak, félelmekkel vannak tele.

Persze vannak, akik ezt ki is használják, sőt rátesznek jó pár lapáttal, mert nekik az a cél, hogy ne emlékezzünk semmire. De pl. a gabonakörök is segítő szándékkal léteznek, mint annyi más dolog, csak nem értjük őket. És amíg rá nem jövünk, hogy kik is vagyunk valójában, és mikre vagyunk képesek, ill. lehetünk képesek, addig azok vannak előnyben, akik el akarják ezeket titkolni.

Nem igazán van szabad akaratunk a Földön, ez csak illúzió. Befolyásolnak, irányítanak bennünket bizonyos erők, démoni oldal és segítőik. Meg kell próbálni ebből kitörni, és sajnos nincsen külső megváltás. Mindenkinek saját magában kell megtalálnia a megvilágosodást. A Chemtrail-t is arra használják, hogy a fentről érkező segítő jeleket elnyomják, ne érjenek le hozzánk. A démonok a 4. dimenzióban léteznek, de képesek testet is ölteni, és akár őrületbe kergetni az embereket, sőt megszállni is azokat. De csak két esetben. Egyrészt, ha az illetőn annyira eluralkodott a depresszió, sötétség, hogy a fény már mondhatni szinte teljesen a háttérbe szorult. Illetve ha az illető meghalt, akkor is megszállhatják.

Hogy ezt miért tennék? Mint írtam a lélek miatt. Illetve az emberi agy miatt, mivel az érzelmek, ami ugye neki nincsen, az agyban raktározódnak el, mint emlékek. Ezt próbálja megfejteni, megszerezni, csakhogy az agy az első, ami a halál után lebomlik, elsorvad, szóval igyekeznie kell. Ha valaki élete során szövetséget köt vele bármilyen ok miatt, akkor halála után jó sokáig őt kell szolgálnia, vagyis sokkal később térhet haza, hiszen nem tud újra leszületni és fejlődni. Minden oldalnak megvannak a maga szövetségesei, nekünk is kellenek. A spirituális energia, a fény megvéd minket születésünktől fogva, hiszen a teremtő adott nekünk védelmet. De folyamatosan támadva vagyunk, hogy ez a fény a háttérbe szoruljon.

Az az igazság, ha mi mindig a rossznak adunk teret, azzal csak ártunk magunknak. Meg kell tanulni megbocsájtani, elengedni, nem haragudni. Ami nem egyszerű, mert sértettek vagyunk. Haragudni, mérgelődni és rossznak lenni mindig sokkal egyszerűbb, mint jónak lenni és szeretni, elfogadni. El kéne fogadnunk, hogy minden, ami velünk történik, okkal van, és ahogyan a jó, úgy a rossz dolgok sincsenek ok nélkül. Csak el kellene fogadni, és nem hadakozni, nem energiát pazarolni ezekre.

Az ember, ahogyan a Földön minden, négy fő elemből épül fel: tűz, víz, föld, levegő, csakhogy bennünk ott van egy ötödik elem, amit kaptunk, és amit hívhatunk Akashának is. Tehát lényegében az univerzumi lények, és minden, ami a Földön létezik, értünk van, és minket szolgál.

Kicsit kalandozzunk el a fentről érkező segítő jelek elnyomására szolgáló Chemtrail-hoz is. Mivel a kormányunk azon munkálkodik, hogy ne tudjunk az idegenekről, és ezt próbálják a chamtrail csíkokkal elfedni, ám az idegenek még ez ellen is próbálnak tenni valamit, és valószínűleg ezért is gyűjtenek be mintákat itt-ott a csíkokból, ahogyan azt néhány videóban is lehet látni. Nem minden UFO-s videó kamu ám...

Egy kicsit még vissza kell kanyarodnom a Nibiruhoz is, ugyanis, ahogyan írtam, korábban is látogattak már ide jó párszor. Jelenleg azonban a kommunikáció nem feltétlenül jó dolog bizonyos szempontból. Akarom mondani, iszonyúan eltunyultunk, ami ugyan nem véletlen, de semmiképpen sem jó. Nos, felröppent egy olyan hír is pár hónapja, hogy a NASA emberkéi felkészülnek egy hatalmas napkitörés lehetőségére, hiszen az mindenféle kommunikációt és technikai kütyüt kikészítene jó időre.

Ám, mint tudjuk, nem mondanak el nekünk mindent. Mi van akkor, ha a Nibiru ideérkezése és a technikai eszközök tönkre menése között is felfedezhető némi összefüggés? Tény, hogy bizony ebben az esetben elég nagy problémák adódnának, hiszen visszakerülnénk hosszú időre a középkorba, továbbá itt lenne a Nibiru „problémája” is.


14.

Tovább keresgéltem, kutatgattam. Így jutottam el többek között a Vatikán néhány titkához és érdekességéhez is.

Ha már Vatikán ismét, akkor kicsit erről is írok. Mint említettem fentebb egyebek mellett, ott őrzik a Kronovízor egy igen fontos darabkáját, de a Biblia eredetijét is. Mert bizony létezik az eredeti Biblia, ami egyébként fordítás alatt áll, és egy magyar tudós dolgozik rajta... Mivel ő a legalkalmasabb erre a feladatra, mégpedig abból az okból kifolyólag, mivel az eredeti Biblia egyes részei ősi magyar rovásírással íródtak! Ez azért már valami, igaz-e?

Megtehették volna, hogy megsemmisítik, nehogy valaha is az emberek kezébe kerüljön, ám mégsem tették, hiszen túl értékes! Sok-sok módosításon esett keresztül, mint tudjuk. Ez szükséges volt ahhoz, hogy az embereket az orruknál fogva lehessen vezetni, nehogy ráébredjenek saját erejükre... De már a Biblia témáról is kezd lehullani a lepel szerencsére. A probléma csak az, hogy mégis sokan vakon követik a hamis tanításokat. Nem tehetnek róla, erre nevelték őket. Arra, hogy még csak véletlenül se merészeljenek gondolkodni, és tágítani azt a fránya csőlátást. Az embereknek mindig kell valami, amiben hihetnek, amibe kapaszkodhatnak, különben meglehetősen elveszettek lennének.

A vatikáni jelképről, tényleg csak néhány mondat erejéig.

A kulcsok, Salamon kulcsai, az őrzött és elzárt tudást jelképezik, a kulcsok az Orion övvel és a Plejádokkal kapcsolatos titkok őrzését is jelenti. A fenyőtoboz a tobozmirigyet szimbolizálja, a vödrök a fejlett genetikai tudást, a nyolcágú csillag pedig a magas szabadkőműves fokozat jele.

A vatikáni elöljáróságok nagyon is tisztában vannak a valódi teremtés történetével, de már késő, hogy előálljanak az igazsággal, hiszen az embereket elvitték más irányba. Mégis hogyan venné ki magát, ha mindent az emberek elé tárnának ennyi idő elteltével? Meginogna a beléjük vetett hit!

Azt láttátok már bizonyára sokan, hogy a Pápa nyakában lógó medál, igaz ugyan, hogy kereszt alakú, de korántsem Jézus, hanem egy egyiptomi fáraó van rajta, keresztbe tett karokkal.

Említettem az Orion övet is, ami viszont nem csak a Vatikánhoz, de a pálosokhoz is szorosan kacsolódik. Hiszen a pilisi piramisok valóban az Orion övön helyezkednek el, és elhelyezkedésük megegyezik az egyiptomi három piramiséval. Nem a semmiért, és még csak nem is a véletlen műve. Egyébként pedig a piramisok némelyike a földalatti alagutakon keresztül összeköttetésben is állnak egymással.

Némi érdekesség még, hogy a Pilisben anno működött egy Shalohin szerzetesekből álló falucska is. Mára azonban a honvédség birtokában van, és el is van kerítve, őrzik, védik a romos állapotban lévő épületeket a nap 24 órájában.

A környéken egyébként megtalálható néhány egykori pálos kolostorrom is, sőt az egyikben, amelyik a legközelebb található a piramisokhoz, nem meglepő, hogy alagutak is vannak, az viszont már meglepőbb - vagy mára már az sem -, hogy ez bizony, bár be van omolva, viszont a piramisok irányába indul.

Továbbá ott található a közelben egy Nimród nevezetű egykori hotel. Ez nem csak a neve miatt keltheti fel az érdeklődését az arra kószálóknak, hanem a miatt is, amilyen állapotban ott hagyták. Gondolok itt arra, hogy mintha sürgetve kellett volna elhagyniuk a helyet az egykor ott lévőknek, hiszen az ablakon bepillantva látható néhány érdekes és elgondolkodtató dolog. A recepción a kulcsok, papírok otthagyva, dokumentumok az asztalon, hamutartóban a csikkek, a medencében a poshadt víz, stb... Vajon ki zavarta ki onnan az embereket, és miért? Így otthagyni egy egykor virágzó hotelt vétek, és nem kevésbé igen különös is.

Kicsikét előhozakodnék még a jelenlegi Pápával is. Nem elfelejteni, kérem, hogy sokszor ő maga utalt arra, hogy rövid lesz a pápasága, sőt, kérte a híveket, hogy imádkozzanak érte. 2015-ben ki is jött néhány cikk, és azt hiszem, később is, ami azzal foglalkozott, hogy rövid életű lesz a pápasága. Egyes írásokban 4-5 évet jósolnak, illetve jósolja ő saját magának is, ami 2013-tól számolandó.

A vatikáni könyvtár is szót érdemel. Tudva levő, hogy iszonyú sok ezoterikus könyvet is őriznek ott vákuumzárású termekben, a világ minden tájáról összegyűjtve azokat, kivonva a forgalomból, mert hm... valahogyan csak őrizni kell a tudást. A tudást, ami pedig bennünk van. De erre rá is kell ám jönni valahogyan. Az igazi, valódi tudás birtoka nélkül irányíthatókká válunk.

Ha jól tudom, sokan reménykedtek benne, hogy Ferenc pápa mégis megteszi a nagy bejelentést. Talán majd elő is áll vele, és lehet, az lesz az utolsó, amit a pápasága alatt tenni fog. Talán elindítja majd a híveket a jó irányba.


Nem annyira régen érdekes videó kezdett terjedni az interneten, rengeteg jelképpel és hasonlóval. Ez volt a Pestisdoktoros videó. Amit ebből kiemelnék, az egy aprócska kis részlet lenne csupán, ahol is ezt említették: S. P. Q. R. - ez a felirat egy csatornafedél Rómában. Az üzenet pedig, hogy: Lődd át egy nyíllal a sas szívét!

Ez a rövidke kis üzenet nem egyebet takar, mint azt, hogy Róma bukása és vele az egyházé is egy belülről érkező támadás miatt fog bekövetkezni. Ehhez az üzenethez köthető egy kis történet is, ami bárhol megtalálható az interneten. A lényege, hogy a sast a saját tollából készült nyíllal lövik szíven. A legvégén persze felismeri ezt, de akkor már késő.

Ha már a jelképeknél is elidőztem némileg, cseppnyi érdekességet megtudtam a denveri reptér kapcsán is. A denveri reptér egyfajta világok közötti kapocs. Nem véletlen a sok szimbólum, amit persze, ahogy lehet, letagadnak, de ez nem összeesküvés elmélet, ezek tények. Aki akarja, az láthatja, aki nem, az egészen mást lát meg bennük. Nem véletlenül lehet annyiféleképpen értelmezni, mint ahogyan minden mást is, amiben rejtett jelentéstartalmak vannak. Ez mindig is így volt, és lesz is mindaddig, amíg a fátyol fel nem lebben a sok titokról. Sok-sok összeesküvés elmélet idővel majd tényként kerül elő ismét. Csak idő kérdése. Ezt már megtanultam. Minden csak idő kérdése.


Ami nagyon bosszantó... igazából sok igencsak bosszantó dolog van, és az ember mindig szinte csak bosszankodik, ahogyan halad előre a kanyargós úton. De ez van. Tehát ami még igencsak agybaj kategória, amit még egykor régebben Clara írt nekem. Konkrétan az, hogy az emberekkel csak elhitetik, hogy szabadon dönthetnek vagy cselekedhetnek, pedig nem. A megvezetésükre a médiát és saját félelmeiket használják. Elhitetik velük, hogy a világ kezd egyre veszélyesebb hely lenni, egyre több a betörés, a gyilkosság, a haláleset. Ettől ők elkezdenek félni, és saját maguk kérik „bebörtönzésüket” azzal, hogy több kamerát szereltetnek fel elszórtan a városok utcáin, mellyel aztán jobban megfigyelhetőek és szabályozhatóbban lesznek. Ők maguk teremtenek rendőrállamot abban a tévhitben leledzve, hogy biztonságban vannak, miközben épp az ellenkezője történik.

Napjainkban már nincs egy szabad föld, amire ne rónának ki adót, lassan nem lesznek szabad utak sem. Mindenre adókat szabnak ki, mindent leszabályoznak, még azt is megmondják, hogyan építheted fel a házad, az milyen színű, milyen elrendezésű lehet, és teszik ezt mindazért, hogy élesebb rálátásuk legyen az emberekre. Nem építhetsz átláthatatlan kőkerítést magad köré, mert akkor nem tudnák kellően ellenőrizni, hogy mit csinálsz a saját házad udvarán! Mindent és mindenkit az ellenőrzésük alatt tudnak tartani például a közösségi oldalakkal, melyeket pontosan azzal a céllal hoztak létre, hogy mindent megtudjanak az emberekről. Ki mit szeret, mit csinál, kik a barátai, stb. Arra törekszenek, hogy a fiatalság állandó internetközelben legyen. Azt hiszed, egy ártatlan programot, filmet, vagy zenét töltesz le a gépedre, de valójában lejön vele valami más is. Egy afféle láthatatlan belső ellenőrzés, mely által betekintést nyerhetnek a géped teljes tartalmába, hozzáférnek személyes dolgaidhoz, adataidhoz, jelszavaidhoz.

Edward Snowden 2016-os filmjét ajánlatos megtekinteni.

Az emberek abban a hitben vannak, hogy milyen hasznos, és jó dolog az internet elterjedése, pedig ezzel is csak saját szabadságukat korlátozzák. Ez csakis azoknak lehet igazán jó, akik ki tudják játszani a rendszert.

Mindenesetre sok-sok filmnek van valóság alapja, erre is rájöttem. És mindig sikerült belefutnom ilyen filmekbe, vagy sorozatokba. Ilyen eset volt, amikor a Csúcshatás filmet néztem meg, és sóvárogtam a végén, hej, de jó is lenne ilyen bogyócska. És ha hiszitek, ha nem, van ám ilyen, csak nem nekünk. Harvardi egyetemistáknak sikerült ilyen szert előállítani, ám természetesen elkobozták tőlük. De lényegében akkor is van ilyen, és ha ők elő tudták állítani, akkor más is. És még mennyi olyasmi van, amiről halvány gőzünk sincsen... elkeserítő, ám egyben izgalmas is, mivel az mind még felfedezésre vár.

Előző oldal Penelope