Külvárosi krokodilok 1-2. / Vorstadtkrokodile 1-2.

Külvilág / Mozijegy (1218 katt) Jimmy Cartwright
  2017.07.09.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2014/9 számában.

német családi film (2009-2010) – 98 és 90 perc

A Külvárosi krokodilok egy gyerekbanda, amelynek csak úgy lehet a tagjává válni, hogy különböző bátorságpróbákat kell kiállni. Az első rész története Hannes (Nick Romeo Reimann) próbájával indít, melynek során egy rozoga gyár tetejéről kell megszereznie a tagságot jelképező jelvényt. Persze bajba kerül, és Kai (Fabian Halbig) menti meg, aki gerincsérülése miatt otthonából, távcsövön figyeli az eseményeket. Kai veszi észre azt is, hogy egy motoros banda kirámol egy műszaki üzletet, ám ahelyett, hogy a rendőrséget értesítené, a Krokodilokkal együtt kezd nyomozásba.

A második részben Olli (Manuel Steitz) és Maria (Leonie Tepe) szüleinek, és még sok más felnőttnek a munkahelye kerül veszélybe, amikor a nemrég vásárolt modern gépek egyik percről a másikra leállnak, és nem is indulnak újra. A Krokodilok derítik ki, hogy mi is zajlik a háttérben.

Max von der Grün ifjúsági regényének filmváltozatai olyan fiatalokról szólnak, akik kiállnak egymás mellett, akiknek számít a közösség ahol élnek, és ha baj van, mindezért tenni is hajlandóak.

Előző oldal Jimmy Cartwright