Különc kalandorok / Standing Up

Külvilág / Mozijegy (1041 katt) Jimmy Cartwright
  2017.04.22.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2014/4 számában.

Amerikai családi film (2013) – 93 perc (12 év felett)

Ki ne ismerné az érzést, milyen kirekesztettnek (lúzernek, bénának, okostojásnak, strébernek, szemüvegesnek, egykének, elvált szülők gyermekének, stb.) lenni? Nyilván azok, akik kirekesztők. Márpedig a kirekesztők bizony sokszor szörnyű dolgokra képesek. Ez talán akkor a legfájóbb, ha előbb a kirekesztett bizalmába férkőznek.

Howie-t (Chandler Canterbury) és Grace-t (Annalise Basso) a Nagy Fenyő nyári tábor menő lakói – az évtizedes szokásnak megfelelően – néhány perc különbséggel kirakják egy lakatlan szigeten, mezítelenre vetkőztetik és ott hagyják őket. Alig ismerkednek össze egy rozoga sátorban, azt veszik észre, hogy ismét csónakok közelednek. Howie rábeszéli Grace-t, hogy hagyják el a szigetet, és térjenek vissza a szárazföldre, nehogy még több megaláztatás érje őket, s reggel a táborban úgy keljenek föl, mintha mi sem történt volna. Ám a tervbe némi hiba csúszik, az áramlás messzire sodorja őket, így kénytelen-kelletlen több napos „kalandtúrába” kezdenek, miközben Grace telefonon segítséget kér elfoglalt anyukájától. A túlélés érdekében több megkérdőjelezhető döntést is hoznak, de közben megismerik egymást és önmagukat is.

Egy igazán kedves film, szeretetreméltó történettel és szereplőkkel.

Előző oldal Jimmy Cartwright