Pokoli egyezség / Dead in Tombstone

Külvilág / Mozijegy (1144 katt) Jimmy Cartwright
  2017.03.23.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2013/10 számában.

amerikai akció, fantasy, horror (2013) (18 év felett)

Bár 1983-tól kezdve több mint 250 alkotásban szerepelt eddig, Danny Trejo mégis valahol a kilencvenes évek közepén, a Desperado, az Alkonyattól pirkadatig, a Con-Air – A fegyencjárat filmekkel szerzett hazánkban nevet (és bizonyos körökben elismerést). Majd 10 évvel később (2005-ben) még feltűnt a Holló 4-ben is, ám az ezredforduló után mégis a Machete, a Predators és a Tökös csávó filmekkel ütött nagyot. Azóta persze kijött a Machete Kills is (magyarul Machete gyilkol, HH-ül Machetepaté :-) ), azonban idén (számos más alkotás mellett) kijött videóra ez a kellemesen szórakoztató Pokoli egyezség is, amiben látszik, hogy a közel 70 éves Trejo még igen jól tartja magát.

Guerrero (Danny Trejo) egy komoly hírnévnek örvendő rablóbandát vezet, amíg féltestvére, Red Cavanaugh (Anthony Michael Hall) úgy nem gondolja, hogy átveszi tőle az üzletet, és a társaival együtt a túlvilágra nem küldik, melyet követően átveszik egy egész város irányítását. Guerrero a túlvilágon összeszűri a levet Blacksmith-szel (Mickey Rourke), aki a felajánlott alkut jó üzletnek gondolja. Persze a színen feltűnik egy bosszúra éhes nő is, Calathea Massey (Dina Meyer), aki ott tesz keresztbe Cavanough-éknak, ahol csak tud. Így hát felajánlja segítségét a pokolból visszajött Guerreronak is. A végkifejlet persze nem kétséges, azonban az oda vezető út mindenképpen hatásos.

Előző oldal Jimmy Cartwright