Hajnali hullák / Dead Before Dawn 3D

Külvilág / Mozijegy (1142 katt) Jimmy Cartwright
  2017.01.15.

Kanadai kalandvígjáték, horror (2012)

Casper Galloway-t (Devon Bostick) szörnyű trauma éri gyermekkorában. Az apja egy különösen veszélyes urna (meg egy padlón hagyott baseball-labda) miatt egy pillanat alatt meghal a tulajdonában lévő okkult tárgyakat árusító kisboltban. Ez az emlék elkíséri egészen a főiskoláig, így a mai napig kerüli még a bolt környékét is, amelyet ma már a nagyapja, Horus Galloway (Christopher Lloyd) vezet.

A probléma ott kezdődik, hogy a nagyapja felkéri, helyettesítse egy kicsit, mivel végre, hosszú évek várakozása után megkapja a hőn áhított díjat az Okkultizmus Társaságtól. Casper először természetesen nemet mond, ám végül mégis úgy dönt, nagyapja segítségére siet. Persze a nap folyamán befutnak a boltba a barátai, és naná, hogy az urna összetörik, aminek még a megközelítésétől is mindenki óva intett, mivel egy nagyon gonosz démon lelke van belezárva. Persze Casper megijed és kijelenti, hogy mostantól el vannak átkozva, erre a többiek poénból elkezdenek mindenfélét mondani, hogy mi történik majd velük és körülöttük: este tíz után bárki, akinek a szemébe néznek, öngyilkos akar lenni, s ha meghal, akkor zémonná (zombi démonná) változik, és elég, ha megharap valakit, az máris szintén zémon lesz. Ezek a zémonok rabszolgává tehetők egy francia csókkal, de ha hajnalig nem törik meg az átkot, örökre úgy maradnak... Könnyen kitalálható, hogy az átok valóra válik, s a főszereplőkre komoly megpróbáltatások várnak. Kellemes tinihorror jellegű vígjáték, amit jó megnézni egy csendes, esős estén.

Előző oldal Jimmy Cartwright