Straight A's

Külvilág / Mozijegy (984 katt) Jimmy Cartwright
  2017.02.12.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2013/4 számában.

Amerikai vígjáték, dráma (2013)

Vajon mi történik, ha egy testvérpár mindkét tagja ugyanabba a nőbe lesz szerelmes, ám a fiatalabbik alkohol és drogproblémák miatt elköltözik, majd hosszú évek múltán újra felbukkan? Milyen ízt ad még ehhez, hogy időközben a bátyja feleségül vette a nőt, s gyermekeik születtek, ám valamiért mégsem igazán boldogok, édesapjuk pedig Alzheimer kóros lett? Nagyjából ezeket a kérdéseket boncolgatja a film.

Scott (Ryan Philippe) egy lovon érkezik Katherine-ékhez (Anna Paquin), amikor annak gyermekei épp kedvenc békájukat temetik, s bátyja, William (Luke Wilson) az ország másik felében van üzleti úton. A gyerekek, Charles (Riley Thomas Stewart) és Gracie (Ursula Parker) gyorsan a szívükbe zárják nagybátyjukat, mert bár Scott még mindig függő, mégis elkezd velük törődni, ahogyan Katherine-nel is. Csinál persze pár balhét is, amelyekért aztán elnézést kér. Meglátogatja édesapját, aki nem ismeri meg, mi több, majdnem lelövi. Mindeközben időnként halott édesanyjával társalog... Végül csak összejön a család, ám az előre látható tragédiát így sem lehet elkerülni.

Szerintem ez egy igazán jól sikerült film az emberi kapcsolatokról, s bár van benne humor, inkább keserédes és mélyen megindító.

Előző oldal Jimmy Cartwright