Cél?

Horror / Novellák (1046 katt) TwinOfOne
  2015.07.11.

Lépteim egyszerre csendesek és halált hozóan morajlóak. Lábnyomaimból az alvilág férgei, csúszómászói törnek fel, s kúsznak elő a homályból, hogy áldozataikat szedhessék kedvükre a szétmállott, fakó holttestek közül. Az élőket is megtámadják, apró, karmos lábaikkal felszaladnak a tehetetlen ember arcáig, ahol rágóikat kitátják, és áttörik magukat a szemgolyón, bele az agyba, amiből nagyokat harapva elégedetten tudják magukénak a halál beálltát…

Kígyók, százlábúak, férgek, giliszták, gyíkok, pókok, síkos, nyálkás csúszómászók lepik el a talajt, a kietlen, kopár, mégis gazdagon véres és zsigerekkel elborított talajon haladnak tova, át a gőzön, hamun, füstön, a rothadó hullákon és a magmán.

Lassan haladok, szemügyre véve mindazt, amit teremtettem, és amit pusztítottam. Büszke vagyok magamra, hogy sikerült a Földet egyenlővé tenni a Pokollal, a Siralomvölggyel, a betegségek és a rothadás síkjával. A lepra és a férgek paradicsoma, a démonok és lidércek, a lelkem valósága, ahol a démonjaim az emberi méltóság utolsó szikráját is megerőszakolva mindent maguk mögé parancsolnak, ami egykoron jó volt, s mostanra csupán elszáradt pernyéje a valóságnak.

Elérek trónusomhoz. Emelvényen áll, amely összeégett, összeragadt emberi szervekből, szívekből, májakból, kutyák férges tetemeiből és madarak összeaszott szárnyaiból áll. Fellépek rá, lábam alatt a rothadás teljesen átveszi az uralmat, s omlik széjjel, mint amire savat csepegtettek. Én vagyok a kín és a valóság, én vagyok a mindenség és a semmi ura, én vagyok az alaktalan, fortyogó Iszonyat, az aszott, lüktető húson átvillanó csontvázalak, a testem cafatjainak nagy, kövér, sűrű vörös cseppjeiben aláhulló borzalma, a szellem végső kínja, az örök ébrenlétben vérző, és sikolyok kéjmámorában mártózó…

A hangzavar elviselhetetlen mámorában a halálhörgések, a sikolyok, a teremtményeim szörnyű üvöltései, és ziháló kéjes vihogásai, ahogy az emberek élő húsából lakmároznak, a Káosz maga, a minden és Én…

Előző oldal TwinOfOne