Kedd

Neoprimitív / Írások (1075 katt) lylly
  2015.03.07.

Ahogy tegnap mondták, szeles idő volt. Ezt a napot mindig is szerettem, bármennyire hosszú volt. Egyszerűen csak tetszett, nem tudom, miért. Olyan volt, mint a barátom. Minden héten találkoztam vele, és legtöbbször jól elmulattunk együtt. Most is így lett, jól éreztem magam…

Kedden sokkal könnyebb napod van, mint hétfőn. Ilyenkor már megszoktad az esetleges hajtásokat, hogy nem állhatsz meg ebédelni, avagy pihenni fél órára, csak huszonöt percre. Most sokkal jobban el tudod viselni. Ekkor a munkatársak is sokkal lazábbak és kedvesebbek, könnyebben tudsz velük beszélgetni, humorizálni, és jobban együtt tudtok működni egymással. Ha reggel jó kedvvel ébredsz, akkor az egész napod szép lehet, persze hacsak nem kapsz rossz hírek innen-onnan... Egy gondolat vezéreljen: mindjárt hétvége! Már csak - ezzel a nappal együtt… egy, kettő, három… - négy napot kell addig kibírnod! Persze most jól belehúzol a munkába, és megdicsérnek, hogy mennyire jó kislány vagy. Délután otthon, miután ismételten megírtad a fiad helyett a leckét, leülsz, és saját magad is dolgozol még egy sort, hogy holnap már ne kelljen annyit. Majd vacsora után jöhet a megérdemelt pihenés… a mosogatás, vasalás, szakadt ingek varrása, mosás, takarítás, satöbbi… Aztán az öröm, hogy fél tizenkettőkor ágyba kerültél.

De nekem mindig a kedd volt az egyik kedvenc napom, akármennyire nehéz volt. Kedvenc elfoglaltságom az időjárás szemlélése. Időjárás jelentés:

„Holnap esni fog az eső. Sokszor. Nagyon. Zuhogni fog. Nagyon.”

Előző oldal lylly