Búcsúleveleink

Szépirodalom / Szerelem (1012 katt) esperanza
  2014.07.20.

Szia Bence!

Tudom, hogy már Pesten vagy, és fogalmam sincs, hogy mikor fogod ezt elolvasni... de ami jobban aggaszt, hogy azt sem tudom, hogy mikor látlak újra. Megígértük egymásnak, hogy nem állhat a barátságunk útjába a távolság, remélem, ez tényleg így lesz. Ennek ellenére ez egy búcsúlevél... nem a barátságunktól köszönök el, csak attól a 4 évtől, amit együtt töltöttünk, és ami életem legboldogabb időszaka volt idáig - és neked ebben nagyon nagy részed volt. Rengeteget kaptam tőled; megtanultam, hogy milyen egy igaz barátság, milyen az önfeledt nevetés, és hogy milyen, ha van valaki, akinek vigasztalhatatlanul sírhatsz a vállán.

Olyan emlékeket kaptam tőled, amiket sosem fogok elfelejteni, ebben biztos vagyok. Hogy is felejthetném el a majsai strandolást, a macskakeresést, a hosszú, éjszakába nyúló beszélgetéseket, az angolórákat, az ivásokat, a takarításokat és azt a sok szeretetet, amit egymásnak adtunk? Remélem, akármilyen távol is sodor minket az élet egymástól, ezekre Te is emlékezni fogsz.

"Kiss me hard before you go
Summertime sadness
I just wanted you to know
That baby, you're the best"

Réka


***

Ilyen levelet még egy nőtől sem kaptam. Imádlak, drága! Most értem haza. A levélben leírtakkal természetesen én is ugyan úgy érzek. Nehéz nekem ilyenkor mit írni, lehet az 4:45-ös kelés, de sosem tudtam szóval kifejezni, mit is gondolok, érzek. Biztos lehetsz benne, hogy hamarosan látjuk egymást, én ígérem. Ezt a levelet mindig elolvasom majd, mikor kicsit nehezebb idők járnak, komolyan. Nekem ez a huszonegy sor rengeteget jelentett, a Sziától a Rékáig, végig. Minden szó. Nem felejtek.

Bence


***

Én megszegtem a szavam. Te nem. Nem azért, mert már nem szeretlek, hanem mert mi sosem voltunk barátok... mert hát fiú és lány között tényleg nincsen barátság. Te ezt tudtad... én nem. Te mindig okosabb voltál nálam. Semmi mást nem tehetek, mint hogy megköszönöm neked azt a négy év illúziót, az ártatlan, gyerekkori szerelmet... és azt, hogy elengedtél.
Köszönöm, hogy engedsz elmenni.

Előző oldal esperanza