A helyőrség: Fekete nap / Outpost Black Sun

Külvilág / Mozijegy (1303 katt) Jimmy Cartwright
  2014.08.30.

A mű megjelent a Lidércfény Amatőr Kulturális Folyóirat 2013/2 számában.

akció, horror (2012)
(18 év felett)

Ez a film a 2007-es A helyőrség / Outpost című film folytatása. Már az is egy remek nácizombis alkotás volt, és ez sem marad el mögötte. Lena (Catherine Steadman), egy fiatal zsidó lány náci bűnösökre vadászik, különösen egyvalakire. Balszerencséjére olyan eseményekbe keveredik, amelyek ismét útjába sodorják egy régi ismerősét Wallace-t (Richard Coyle), aki egy különös jelenség nyomában kutakodik egy rejtélyes megbízó kérésére. A kutatás során természetesen elnéptelenedett falvakba jutnak, meg egymással harcoló amerikai és nácizombi alakulatok tűzvonalába. Végül Wallace az amerikaiak segítségével megtalálja, amit keres, ám a hely az első részből már jól ismert, föld alá rejtett német helyőrség. Természetesen elbajlódnak a bejutással, belebotlanak egy komplett nácizombi seregbe, ám végül – némi segítséggel – túljutnak a nehézségeken. Lena ugyan nem tudja beteljesíteni bosszúját, mivel nem találja meg, akit keres, ám a film lezárása felvillantja a folytatás lehetőségét.

Aki szereti az efféle stílusú filmeket, annak bátran tudom ajánlani. A női főszereplő engem ugyan végig rettenetesen idegesített, a többi szereplő és a történet azonban szerencsére végig fenntartotta az érdeklődésem.

Előző oldal Jimmy Cartwright