Köszöntő

A Lidércfény Games oldalán az általunk készített Silverlight-játékokat találhatod. Az alkalmazott technika hasonló a Flash-játékokhoz, de a programok futtatásához nem Flashre, hanem egy Silverlight-pluginre van szükség. Ha esetleg ez a plugin még nincs telepítve a gépedre, akkor a játékok oldalán látható képre kattintva a telepítés elvégezhető.

Ha fel szeretnéd venni velünk a kapcsolatot, akkor azt a következő e-mail címen teheted meg: kapitany@lidercfeny.hu.


A játékokhoz a grafikát és a hanghatásokat - ha nem saját készítésűek - az alábbi oldalakról szoktuk felhasználni:

Reiner's Tilesets: http://reinerstileset.4players.de/
OpenGameArt.org: http://opengameart.org/
FindIcons: http://findicons.com/


Hírek

2013.08.24.

A mai napon elkészült a Color Rectangles című ügyességi játék. A program a Ludum Dare #27 – 10 seconds compójára készült.


2012.05.20.

A mai napon elkészült a Tiny Maze című program, amelyben egy kis méretű labirintusból kell kijutni. A program a Ludum Dare MiniLD #34 – Aspect compójára készült.

2012.05.18.

A mai napon elkészült a Maze Game című program, amelyben egy labirintusból kell kijutni.

2012.04.18.

A mai napon elkészült a Városnév-generátor című program, amellyel magyar nyelvű városneveket generálhatunk.

2012.03.31.

A mai napon elkészült a Peg Solitaire című program, amely a magyarul Türelemjáték néven ismert táblás játékot valósítja meg.

2012.01.31.

A mai napon elkészült a Tic-Tac-Toe című program, amely az első játékunk a Táblás játékok kategóriájában.


2011.12.18.

2011.07.26.

A mai napon elkészült a PlanetX program első verziója, melyben űrcsatákat vívhatunk az ellenséggel.

2011.06.10.

A mai napon elkészült a Horrorszkóp program, melyben ősi keleti módszerek felhasználásával megjósoljuk jövődet.

2011.02.21.

A mai napon elkészült a Snake Game ütközésvizsgálat nélküli verziója.

2011.01.29.

A mai napon elkészült a téglalapos játék egy új verziója, melyet gyerekeknek szántunk.


2010.12.05.

A mai napon frissítettük a Történetek az akkumulátortemetőből című MadLib játékot. Tovább bővült a játék szókincse, így még rettenetesebb történeteket tudunk generálni.

2010.10.28.

A mai napon megjelent a Történetek az akkumulátortemetőből című MadLib játék. A programot a Jatekfejlesztes.hu oldal Minigame Horror játékíró pályázatára készítettem.

2010.09.07.

A mai napon tovább okosodott a Bölcs varázsló, így már meg tudja mondani a nevét is, és új hasonlatok is eszébe jutottak :-) A névgenerálás egy új kísérleti fejlesztés egy jövőben elkészülő történetgeneráló programhoz.

2010.09.04.

Megjelent egy új játékunk a MadLib kategóriában, a Bölcs varázsló. A programban megkérhetjük a bölcs varázslót, hogy bölcs hasonlatokat mondjon, felhasználva évtizedek alatt összegyűjtött bölcsességét. Csak saját felelősségre használható :-)
Elérhetőség: Bölcs varázsló.