Társkereső adatlap 2021 - vélemények

Ugrás a műre


Kereder Márk
Felhasználó
2021.09.02 07:46
205 vélemény
Szia,

olyan, mintha az átlagembert írnád le 2021-ben.
Még nagyon régen hallottam egy, a statisztikában kompetens személytől, hogy az átlagember nem létezik. Nem tudsz egy "példányt" sem mutatni, aki átlag. Mindenki valamiben különleges(ebb), vagy deviáns(abb). Az átlag egy elvont kategória, egy számítási adat.

Olyan lehet ez, mint ha minden ember fizikai paramétereit összegyúrnád, kijönne egy közepes testalkatú, félig ferde szemű, világosbarna bőrű, ilyen-és ilyen arcvonású ember. Bár ilyen lehet, hogy létezik: pontosan 1 db. Mert mindenki más egy picit. (Már ha nem iker.) Én még nem láttam olyan alteregót sem, aki 100%-ban egyezik az alannyal, hanem csak nagyon hasonlít, de nem mégsem ugyanaz.

Számomra ezért ez egy nem létező ember profilja, ezért fikció, tehát ide illik, mint művészeti alkotás.

A célját nem tudom felfedezni. Fricskának, görbe tükörnek (vélhetően szándékosan) gyenge, marad a hű társadalmi réteg-kivonat, vagy esetleg az önarckép. Akkor viszont tévesen ítéltem meg az "átlag-jelleget".

Üdv!
Ida
Admin
2021.09.01 20:56
1326 vélemény
Isten hozott a Lidércfényen!:-D

Előző oldal