A fórumozó - vélemények

Ugrás a műre


R. Harbinger
Felhasználó
2021.06.16 12:20
134 vélemény
A régi iwiw, myvip és társai korszakát idézte fel bennem. Köszönöm a nosztalgikus élményt. :-)
Jimmy Cartwright
Admin
2021.06.15 20:29
281 vélemény
Valóban jól eltalált írás. Sokunknak van hasonló élménye ezekből a korai időkből. Épp ezért nehéz ehhez bármit hozzátenni. :-) A fórumok késő délutáni böngészése, estébe nyúló blogolás, éjszakai IRC-zés (Üdv nektek régi DevAll-osok! :-) ), majd' hajnalig tartó privát chatek... :-) Ezzel kicsit visszakaptam azok hangulatát.
Meg aztán ott volt a Galaktika nevű online startégiai játék, amiben óránként teltek a körök, és volt olyan időszak, hogy nem átallottam még éjszaka is cirka másfél óránként belépni, és elindítani egy fejlesztést, vagy űrhajógyártást, esetleg egy későn / korán érkező támadást bevédeni. Közben pedig ICQ-n, meg a játék saját felületén kommunikálni a többiekkel a hogyantovábbról. Szép idők. :-)
De azért szerencsére nálam az IRL kapcsolatok is aktívak maradtak.
Josh Ogren
Felhasználó
2021.06.11 22:21
37 vélemény
Szia!
Csodálom, hogy nem kaptál visszajelzést - ez remek írás lett. Nagyon sok gondolatot, történést és korrajzot bele tudtál tenni ebbe a bő oldalnyi anyagba.
Meglehet persze, hogy igazán csak a régi motoros chateseket és blogosokat érinti meg igazán, ki tudja. Én is a hőskortól, a kilencvenes évek második felétől chateltem. Más gondolatok, más hangulat volt. Hunniás voltam sokáig - esténként úgy gyűltünk a gép elé, mint a tábortűz köré: meséltünk, játszottunk, remekül éreztük magunkat. Utána személyes találkozók, bulik is összejöttek - manapság mások a felületek, szokások, emberek. Más a hangulat, felgyorsult, megváltozott a dolog. Valaki vagy alkalmazkodik és lép, vagy elzárkózik, és legyint. Kisodródott és a változás fájdalmas tud lenni. Volt egy mondás - ha minden változik körülötted, neked is változnod kell, hogy ne változzon semmi.
Köszi az írást - szeretem :-)

Előző oldal