A lépcsőház - vélemények

Ugrás a műre


Kereder Márk
Felhasználó
2020.08.10 20:53
205 vélemény
Szia András, én is újraolvastam a majd' kétéves írásom és igen, rettentő mód elhúztam a csúcsát. Kaptam így egy laposan felkeményedő görbét, amit a végén a vélt "megoldás" nem tudott ellensúlyozni.
A Tied ezzel szemben tökéletesen "ébren" tart a végéig és a " rájövés" így nem puffog el. Az arány perfekt, kitűnő dramaturgia.
Gratulálok és köszi szépen azt is, hogy elolvastál!
Visszatérve: az idő- és térhurokban - bár elcsépelt - de azért még mégiscsak több potenciált érzek benne, mint pl. a "zombikban".
Jól lehet játszani a hurkokkal, és mint mondtam, Te jól játszottál. Az új/régi saját magának a visszhangjának a (vissza)hallása különösen jó benne. Ez a pont szerintem az, ami az írásodat a legjobban élővé teszi. Én szinte hallottam "Segítség-kérést".
Profin csináltad. Üdv!

Jávorszki András
Felhasználó
2020.08.10 19:29
35 vélemény
Köszönöm.

Igen, az időhurokban/végtelen térben ragadás valóban nem új téma, de azt hiszem, még mindig van benne annyi szufla, hogy lehessen vele érdemben foglalkozni.

Neked is köszi Márk, elolvastam, kicsit talán lassan indult be, de ez nem baj, mert így "elviszi" az olvasót egy olyan irányba, hogy egyáltalán nem ilyen végkifejletre számít. Ha nem itt találkozok vele, és nem tudom előre, miről szól, én sem erre tippelek, szóval teljesen rendben van a sztori 8-)
SzaGe
Felhasználó
2020.08.10 16:13
243 vélemény
Szia András!

Kedvelem az efféle borzongást, már vagy harmincöt éve. Viszont túl sok filmet láttam, ami hasonló témát dolgozott fel, vagy legalább érintette az efféle "idő/tér hurokba" való ragadást, ezért a végét sablonosnak éreztem. Ettől függetlenül, amit nyújtottál a novelláddal, az jól működött, és megfelelőképpen adagoltad a feszültséget. Ahogyan Norton mondta: A fogalmazáson látszik, hogy olyan ember műve lehet, aki „nem ma kezdte” :-)

Üdv Geri!
Kereder Márk
Felhasználó
2020.08.10 15:06
205 vélemény
Szia András, nagyon jó!!!!

Képzeld, én is írtam vagy két éve egy nagyon hasonló momentumot ebben az írásomban:
https://triviumnet.hu/2018/01/04/uzenet-a-pokolbol/

Az önreklám mindig rettentő büdös, de ha nem zavar a szag és kíváncsi vagy,
meglesheted fent, hogy én hogyan fogtam meg ezt az ötletet (végtelenített, ismétlődő tér, rohanás benne, pánik, stb...)

(Be merem linkelni, mert aki nem kíváncsi rá, nem másolja be a böngészőbe.)


***

A tiedben az tetszett nagyon, hogy a csávó a saját visszhangját hallja...

Ez egy szuper írás, olvasmányos és nagyon jó "feszítés" van benne.

Király volt, na én ilyeneket (is) imádok olvasni, köszönöm szépen az élményt!
Grat még egyszer!
n13
Felhasználó
2020.08.10 11:35
252 vélemény
Izgalmas, végig lekötött! Gratulálok! :-)

Előző oldal