Dave és a karácsony szelleme - vélemények

Ugrás a műre


Carun
Felhasználó
2020.07.09 09:20
164 vélemény
Emlékszem, 18 éves punk gyerek voltam és az első munkahelyemen megsérült a kezem. Épp a buszra vártam, mikor egy hajléktalan pár leült mellém. Látták, hogy gipszben van a kezem, meg is kérdezték, hogy mi történt velem. Elmeséltem nekik. Erre felbontottak egy üveg bort (igen, üveges volt, én is csodálkoztam) és megkínáltak. Akkor elfogadtam.

Sok évvel később, mentőápolóként rengeteg hajléktalant vittem be a kórházba. Főleg ittasság miatt (ami néha agresszióval is párosult). Az akkori párocskából a nő még életben volt, akit heti (néha napi) rendszerességgel szállítottunk be. Akkor már nem fogadtam volna el semmit, amit kínál...
SzaGe
Felhasználó
2020.07.09 06:22
243 vélemény
Szia Mortelhun :-)

Tetszett az írásod, hiszen mondhatni aktuális témát dolgoztál fel benne. Igaz most perzselő nyár van odakint, de mégis behoztad a hideg téli estét a szobámba, míg olvastam. Szóval remek hangulatot "varázsoltál" annak ellenére, hogy sejtettem mi lesz a történet vége.

Aztán, hogy mennyire életszerű a közös italozás egy egyetemista és egy hajléktalan között, már megoszlanak a vélemények. Ráadásul örök kérdés marad, hogy hogyan viszonyuljunk ezekhez a "lecsúszott" emberekhez.

Egyvalami furcsállok, hogy angol neveket használsz, ám a végén Szent Izabella a híd neve, ami inkább tűnik magyarnak, mintsem külföldinek.

Várom a következő írásodat!

Üdv, Geri!
Carun
Felhasználó
2020.07.07 09:06
164 vélemény
Nem rajongok a hosszú leíró részekben bővelkedő novellákért, de itt, az általad gyönyörűen lefestett komor képek, szépen viszik a sztorit előre. Nagyon tetszett :-)

Előző oldal