Szervtelenül - vélemények

Ugrás a műre


Habib
Felhasználó
2020.07.15 14:03
5 vélemény
Nagyon szépen köszönöm a meglátásaidat, igyekszem figyelni rá/beépíteni és köszönöm az építő kritikát:-)
SzaGe
Felhasználó
2020.07.10 06:17
243 vélemény
Szia Habib!

Leírok pár észrevételt, de ha nincs igazam, akkor majd egy harmadik fél engem is kijavít, csak ne legyen sértődés belőle :D

Sokszor ismételgeted a szavakat (néha más toldalékkal vagy kifejezéssel) egymás után:
"Egy füstös, kis kocsma, ez volt a kedvenc helye. Minden előadás után meglátogatta a kis krimót" - a kis krimó ide már nem kellene szerintem, mert egyértelmű miről mesélsz.
"A szerepek, azok a szerepek" - itt is fölösleges a duplázás.
"Néma csendbe borult a kocsma" - egy régebbi "mentorom" szerint ezek fölösleges jelzőhalmozások, akárcsak a "nedves víz" kifejezés. Szerintem elég lenne a néma, vagy a csend(es).
"Nyílt az ajtó, egy ismeretlen tekintett, lépett be rajta. Kíváncsian fürkésző tekintetek"- itt is a "tekintetek" miatt furcsán alakulnak a mondatok.
"Néma csendben ültek a krimó polgárai" - szerintem a krimónak nem polgárai, hanem vendégei vannak. Furcsa megfogalmazás :-)
"Érezte, ahogyan nehezednek az ajkai, és nehezedik a mondanivalója" - nehezedünk :-)
"Igor felkelt, de el is esett. Ott feküdt a padlón. Maximilian felkelt" - "felkelt"-ekkel is sokat operálsz.
" három vendég az asztalokra pakolva, és teljesen kipakolva." - ide is kipakoltad a "kipakolvát" rendesen.
Végül csak egy történetvégi furcsaság: Max honnan szerezte a vodkás üveget, amiben feltételezhetően a szedálós "vegyület" volt? Elvégre egy kocsmába nem illik piás üveggel érkezni, főképpen a többi vendéget megkínálni vele. Egy picit átugrottál ezen a részen.

Mindezektől függetlenül nehogy azt hidd, hogy én nem esek bele ezekbe a furcsaságokba! Dehogynem! Küszködök velük eleget, és az a baj, hogy sokszor én se veszem észre!

Remélem tudtam segíteni!


Üdv Geri!
Habib
Felhasználó
2020.07.06 10:38
5 vélemény
Szia Geri,

Nagyon szépen köszönöm, ha időd engedi szívesen veszem, ha kiemeled a döcögőket:-)

Üdv,
Habib
SzaGe
Felhasználó
2020.07.04 17:30
243 vélemény
Szia, Habib!

Nagyon jó az ötlet. A szervkereskedelem mindig is virágzott a "fekete szférában". Sajnos a kivitelezésedben akadt pár apró hiba, ami döcögőssé tette a folyamatos olvasást. Mivel horror rajongó vagyok, így kíváncsian várom a következő művedet!

Üdv, Geri!

Előző oldal