Én az Audim meg a nőm - vélemények

Ugrás a műre


Amnézy
Felhasználó
2020.06.03 14:44
7 vélemény
Viccesnek találtam, de mégis elgondolkodtató volt, tetszett. :-)
Norton
Felhasználó
2020.05.28 20:04
666 vélemény
Ez nagyon frankóságos volt, haverarc. :-D
n13
Felhasználó
2020.05.28 17:41
252 vélemény
Köszi mindkettőtöknek, örülök ha tetszett, és igen Márk, egyetértek azzal amit írtál, ezen dolgoznom kell :-)

u.i. műszaki rajzzal én is szívtam :-)
Kereder Márk
Felhasználó
2020.05.28 14:10
205 vélemény
Szia n13,

jómúltkor azon vitatkoztunk a haverommal, hogy az írásoknál a formai követelmények betartása fontos-e.
Én azt mondtam, fontos, és nem csak azért, mert így "eladható."
Aztán az egyik Hajnóczy novellára gondoltam.
Rájöttem, hogy fontos, de áthágható.
Azt gondolom, hogy ha ez eszköz, akkor legyen következetes. Akkor az egész művön vonuljon végig ez a "hiba", pl. hogy nincsenek írásjelek, vagy akármi.
Ha néha van, néha nincs, az kaotikus.
Ez olyan dolog, mint régen a műszaki rajz tanárom mondta, hogy a rajzokon az írás lehet "ronda", de akkor mindenhol a terven legyen ugyanolyan. (Ronda.) Merthogy valaki úgy tud csak írni, nincs gond azzal. De hogy valahol szép, valahol meg ronda, az nem megy. Az slendrián.
(Úristen, de régen volt, még kézzel rajzoltunk! :-) )

Hogy miért mondtam el?
A párbeszédnél/monolognál nagyon zavart, hogy hol van gondolatjel, hol nincs.
Formailag nem jó az írás.

Elnézést a hosszú bevezetőért, de most jön a lényeg:
mert a lényeg ez:
élvezetes írás. Jól eltaláltad a figurát. Hiteles. Ügyes.
Grat! :-)

Egyébként, még hozzáfűzném:
TÉNYLEG vannak ilyen emberek! XD Ez tehát nem is szatíra, hanem valóságkép!

(Meg szoktam figyelni és felteszem magamnak a kérdést: a "gyúróscsávók" miért állnak gyakran direkt úgy be (olyan pózba), mint egy neandervölgyi?
Nyak behúz, karok elöl, hónaljban dinnye van, rogyasztott térdek, alsó állkapocs előrenyújt, úgy szívja a cigit.
Komolyan beszélek, múltkor tényleg beszéltem egy ilyen figurával. És látszott rajta, hogy beszéd közben direkt így helyezkedik be,
mert néha ki-kiesett a szerepből. Szóval... fantasztikus... és csodálatra méltó.
Nem gonoszkodásból írtam, hanem azért, mert én ezt nem értem. Ha az ember "fickósan" :-) macsósan akar viselkedni, akkor kihúzza magát, szép délcegre, nem??? :-) Na mindegy...)
Carun
Felhasználó
2020.05.28 13:44
164 vélemény
Kingofdöród :-D Hatalmas, nagyon tetszett :-D

Előző oldal